Reklama

V autobusech se objevily nové reklamní nosiče

V Česku se objevila úplně nová reklama, umístěna v MHD a linkových autobusech. Jedná se o pevné reklamní nosiče umístěné na zadní straně opěradel pro cestující. Lidé se tak celou cestu dívají na reklamní sdělení, které je umístěné před nimi.

V autobusech linkové a hromadné dopravy se po celé České republice začaly objevovat nové reklamní nosiče, které jsou umístěné na zadní straně sedadel. Firmy tak mají možnost využít nový netradiční reklamní kanál, který mají cestující neustále před očima a tím prohloubit komunikaci se svými zákazníky. Tyto nosiče provozuje pražská reklamní agentura Reflexmedia.

„Reklamní sít jsme začali provozovat teprve uprostřed léta, ale naši klienti si kampaně na těchto nosičích nemohou vynachválit. Díky našim nosičům, mohou firmy se svými zákazníky zcela nově a velice kreativně komunikovat. Například pomocí různých her, soutěží, nebo zábavných příběhů. Navíc máme ceník takový, aby cena za umístění reklamy byla finančně dostupná i pro ty nejmenší firmy,“ uvedl Vilém Hampl, jednatel reklamní agentury.

Reflexmedia

Vzhledem k tomu, že cestující v autobuse mají reklamu celou cestu před očima, je velice těžké jí přehlednout. „Tyto nosiče jsou velice efektivní, již několikrát jsem si vyzkoušel cestu autobusem a lidé na ní dost reagují. Navíc cestující stráví v dopravním prostředku průměrně více jak deset minut a za tuto dobu mají dostatek času, si přečíst velké množství informací,“ dodává Hampl

Reflexmedia

Reflexmedia má uzavřené smlouvy s dopravními podniky po celé České republice a postupně je instaluje do autobusů. Již nyní jich je okolo dvou set. Celkem jimi bude vybaveno přes tisíc autobusů. Díky velkému počtu autobusů, mohou firmy oslovit velké množství potencionálních zákazníků.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *