Reklama

V hlavní roli reklamní kampaně CZC.cz hrají opět zaměstnanci

Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz dnes odstartoval svou podzimní kampaň. Hlavní role se opět ujali zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát převtělili do role učitelů a studentů.

Pod taktovkou Jakuba Hussara, bronzového lva z Cannes, si pak připravili dvojici televizních a webových spotů, kterými se jako společný jmenovatel prolíná hodnota 2 500 Kč.

Přesně tolik CZC.cz nabízí svým zákazníkům jako bonus při nákupu kreditní kartou Premia od společnosti Home Credit. Hlavní myšlenka celé kampaně pochází z hlav dalších „mladých lvů“, Martina Zdražila a Lukáše Krčila z agentury Digital Brain, kteří před nedávnem získali první místo v národním kole Young Lions. Na koncepci celé kampaně se poté podílel brand tým CZC.cz.

CZC.cz spolupracuje na svých kampaních s agenturou Digital Brain již od minulého roku, kdy oba týmy společnými silami nastavily novou brandovou strategii, která se zapojením skutečných zaměstnanců do komunikace snaží vymykat zažitým stereotypům mezi prodejci počítačů a elektra na českém trhu.

czc.cz

Své herecké výkony tentokrát “GEEKové z CZC.cz” předvádí ve sponzoringových a reklamních spotech na YouTube a televizních stanicích ČT a Prima. O své slovo se CZC.cz hlásí také na více než 20 rádiích, včetně Evropy 2 a Frekvence 1. Ve velké míře bude k propagaci využit také online prostor, a to zejména v podobě full-brandových a prémiových bannerových ploch. Vedle YouTube bude kampaň propagována také prostřednictvím dalších sociálních sítí.

Centrálním prvkem celé kampaně je microsite chci2500.cz, na kterou odkazuje veškerá komunikace. Návštěvníci na ní kromě menu s doporučenou elektronikou naleznou také online formulář pro podání žádosti o Premia kartu a kompletní podmínky akce včetně modelového příkladu a odpovědí na nejčastěji kladené otázky. Cílovou skupinou kampaně jsou pracující lidé a studenti, respektive jejich rodiče, kteří se po dovolených a prázdninách opět vracejí do ostrého pracovního tempa nebo do školních lavic. Konec kampaně je naplánován na 31. 10. 2015.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *