Reklama

V letní kampani značky Brit hrají hlavní roli videa z jarní soutěže

Český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky značky Brit, společnost VAFO PRAHA, na jaře odstartoval kampaň BRIT HAPPY TOGETHER. Nová komunikační platforma podporuje znalost značky a tvorbu jejího image a navazuje na kampaně z předchozích let.

V průběhu května společnost představila videa Brit team Happy Together natočená se zaměstnanci firmy a jejich domácími mazlíčky. Spoty šířené na sociální síti Facebook, YouTube a na chovatelských webech vyzývaly české milovníky zvířat, aby natočili svá videa a prostřednictvím facebookové aplikace se s nimi zúčastnili soutěže o krmivo. První fáze také představila veřejnosti členy Brit teamu, kteří jsou odborníky a především zapálenými milovníky psů, koček i hlodavců.

V druhé části kampaně byla šířena videa samotných soutěžících, z nichž byla uživateli a společností VAFO PRAHA vybráno 12 nejlepších. Ti získali nejen krmivo na půl roku zdarma, ale i profesionální video. Z nejlepších záběrů z videí zaměstnanců i medailonků fandů značky Brit byl sestříhán 20´´ reklamní spot, který je v období od června do půlky července vysílán na kanálech FTV Prima a Česká televize. Video kampaň zároveň pokrývá on-line média prostřednictvím portálu Seznam.cz a sítích Facebooku a Youtube.

brit

„Využili jsme toho, že Brit má na FB vytvořenou silnou fanouškovskou skupinu, která se ráda angažuje. Rozdělili jsme kampaň na dvě fáze, kdy jsme pomocí videí zaměstnanců motivovali naše fanoušky, aby nahráli video, kde ukazují společné štěstí se svým zvířecím parťákem. Důležitým efektem zapojení zaměstnanců je polidštění značky. Ve firmě reálně pracují lidé, kteří jsou milovníci zvířat stejně jako ti, kteří kupují její krmiva,“ vysvětluje marketingový ředitel společnosti, Martin Šámal.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!