Reklama

RWE spouští jarní kampaň

Společnost RWE spustila svoji jarní kampaň, jejíž hlavním tématem je péče o stávající, nové i znovunalezené zákazníky. Kampaň se objeví napříč celým mediamixem. Koncept kampaně pochází od agentur Wunderman a Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. Všechny agentury jsou součástí sítě WPP.

Aktuální kampaň společnosti RWE pokračuje v již známém komunikačním konceptu. RWE v rámci kampaně zdůrazňuje péči o zákazníky. Zároveň je v rámci jarní nabídky i různými formami odměňuje za to, že zůstávají s RWE nebo ke společnosti přecházejí s odběrem elektřiny nebo zemního plynu.

„Kampaň, která teď začala, nabízí našim stávajícím i novým zákazníkům odměnu ve výši až 2000 korun. K tomu dáváme jistotu každoročního poklesu ceny v rámci produktů RWE Optimal. A jako speciální dárek pro letošní jaro jsme si připravili kuchařku Vaříme s energií, jejíž tváří je oblíbený herec Jarmil Škvrna – hlavní postava celé kampaně,“ říká Václav Podzimek, manažer marketingové komunikace RWE.

RWE

Kampaň vznikla ve spolupráci tří agentur ze skupiny WPP – Wunderman,
Young&Rubicam a Maxus. Agentury spolu takto připravily v pořadí již
třetí kampaň RWE. „Model synergie mezi třemi agenturami z jedné sítě se nám osvědčil. Všechny agentury připravují kampaně společně, a to tak, že jedno řešení je funkční pro všechny. Všichni členové týmu se navzájem znají a jsou schopni se obohacovat znalostmi o připravované kampani,“ doplňuje Podzimek.

A jeho slova potvrzuje i Kateřina Doležalová, Group Business Director
z agentury Wunderman. „Koncept, který ve Wundermanu připravujeme ve
spolupráci s Young&Rubicam a Maxusem, se už od začátku snažíme navrhovat tak, abychom mohli výsledky kampaně v jednotlivých kanálech i efektivně měřit a abychom zároveň koncept vhodně využili i pro BTL. V rámci spolupráce s RWE takto připravujeme kampaň už potřetí, což se odráží ve zjednodušení celého procesu a hlavně ve zkvalitnění celé kampaně.“

Jarní kampaň RWE se objeví ve všech klíčových mediálních kanálech, neopomíjí ani přímou komunikaci. RWE zapojila do propagace také hostesky, které budou kromě benefitů nabízet na pečlivě vybraných místech relevantní cílové skupině i dárek ve formě zmíněné kuchařky.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *