Reklama

Vodafone v castingu vybral svou GIGA rodinu, kterou představuje v nové vánoční kampani

V polovině srpna odstartoval Vodafone nový komunikační koncept „Domácnosti“, ve kterém kromě komunikace Gigabit internetu formou autentických komentářů a výpovědí odstartoval i castingovou výzvu na členy své nové GIGA rodiny.

Tu se na základě zaslaných videí podařilo najít a pod taktovkou režiséra Ondřeje Sokola se můžeme s novými hereckými aktéry seznámit v aktuální GIGA vánoční kampani.

Hlavními protagonisty televizní vánoční kampaně se po důkladném výběru a diskuzi s přihlášenými nakonec stali bratři Sam a Max, které diváci mohli zahlédnout již v srpnové kampani. Hlavním cílem však bylo ukázat Vánoce autentické rodiny, a tak kluky doplnila jejich maminka Michaela, pro kterou bylo natáčení premiérou, ta totiž jako překladatelka a profesorka indonézštiny doposud s filmem žádnou zkušenost neměla.

Do digitální části kampaně byli pak obsazeni další vybraní účastníci castingové výzvy, kteří myšlenku Vánoc rozvádějí v krátkých online spotech, vánočních advertoriálech a rádiových spotech. Výběr je opravdu pestrý! Od mladého páru cestovatelů – Václava a Hany Šimkových, čekajících na Vánoce narození miminka, kteří nám představují dárek v podobě superrychlého pevného internetu na doma, přes moderní seniorku paní Hagenovou, pro níž nejsou videohovor nebo jiné technologické vychytávky překážkou, až po rodinu Duškových. Ti jsou skvělým důkazem toho, jak může vypadat debata nad výběrem klasických pohádek. Vojta Lopour zase díky znalosti znakové řeči popřeje skrze obrazovku krásné svátky nejen své babičce, ale i všem divákům.

Celý koncept kampaně je postavený na nápadu „Ty pravé Vánoce jsou až po Vánocích“. Ten je dramatizován skrze autentické výpovědi našich malých bratrů a jejich maminky.

„Věříme, že divák se s pocity našich aktérů ztotožní, což ostatně nebylo ponecháno náhodě. Ideu kampaně jsme si mezi vybranými účastníky castingu otestovali formou minivýzkumu na téma: Jak je období Vánoc – pomyslných svátků klidu a pohody – mezi lidmi skutečně vnímáno a co všechno těm pár vysněným kouzelným dnům předchází,“ říká ke kampani Lucie Srbková, Group Account Director z agentury McCann Prague.

„Vodafone je značka, která ctí základní lidské hodnoty, jako je opravdovost, férovost a slušnost. Věříme, že se nám tento postoj podaří skrze netradiční autentickou formu komunikace a její tonalitu vyjádřit. Toto je cesta, kterou bychom se rádi nadále ubírali. Pevně věříme, že ji naši zákazníci, a i ti budoucí, ocení a v našich příbězích se najdou,“ dodává za Vodafone Česká republika Vladimíra Doleželová, manažerka značky a kampaní.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *