Marketing

Ocenění POP STAR měsíce května 2020 získala kampaň Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc květen se stala realizace Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s. V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství s velkým náskokem kampaň Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s . Tato kampaň probíhala v řetězci JIP východočeská a.s. v celém květnu 2020. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Brown-Forman Czechia, s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem byla společnost SÁRA, s. r. o.

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,8 bodů z maxima 10 bodů, což je v letošním roce rekordní hodnota. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,6 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 9,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,8 bodu.

Květnové realizace hodnotila porota opět v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Elegantní, komplexní prezentace odpovídající image produktu, zaujme celkovou kompozicí i detaily,“ zhodnotila vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„K dokonalosti tady chybí skutečně málo, poctivě odvedená řemeslná práce vás skvěle vtáhne a nepustí,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Perfektně zvolené dřevěné komponenty podtrhují celkovou atmosféru a vyznění značky. Nechybí ani edukativní část o výrobě. Nepůsobí to přepláceně a všeho je tam tak akorát. Tady je třeba skutečně smeknout.“

„Jednoznačně super po všech stránkách. Hodně by mě zajímalo, zda jde o lokální kreativu či převzatý koncept ze zahraničí,“ zamýšlí se nad vítěznou realizací Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

„Vystavení podporuje brand identitu produktu. V místě prodeje dělá pozornost. Jediná možnost vylepšení je více viditelný přímý prodej,“ říká Milan Drozen, ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION.

Hodnocení všech květnových realizací

„Z celkového průměru pro mne byla nejzajímavější prezentace Jacka Danielse upoutávající svojí koplexností i řešením detailů, dále mne zaujal Fernet a Cappy,“ zhodnotila květnové realizace realizaci Jirka Vysekalová.

„Jack Daniels byl fajn, jinak jsem byl opět šokován školáckými chybami – nečitelné texty, příliš mnoho cílů, nelogické texty, vizuální válka…“ uvádí Milan Drozen. „Tento měsíc byl velmi slabý.“

„Na „pódiu“ se u mně za minulý měsíc umístili výrobci alkoholických nápojů,“ uvádí Petr Majerik. „Na třetím místě Fernet Stock, na druhém místě Jack Daniel´s a s velkým náskokem na první příčce velkoryse pojaté a proto nepřehlédnutelné řešení Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s, kterého si při nakupování nelze nevšimnout!“

„Tento měsíc se objevily velmi zajímavé realizace, která snesou ty nejpřísnější měřítka,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček. „Jednoznačným vítězem je pro mne realizace pro Whiskey Jack Daniel ‘s, to má opravdu velmi vysokou úroveň.“

„Tento měsíc vidíme hodně velmi zajímavých řešení a žádné vysloveně špatné. Což je vynikající zpráva.,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Kandidátů na pomyslné vítězství je více. Osobně za vítěze volím permanent shop Jacka ale jsem si vědom, že to je trochu nespravedlivé vůči ostatním neb ne každý si může finančně něco podobného dovolit. Proto doufám, že vítězové v prodejích budou všichni a počty zajímavých instalací se budou zvyšovat a zadavatelé do nich investovat.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *