Reklama

Axa v nové kampani nabádá k prevenci

Skupina AXA spustí koncem září v Česku a na Slovensku OOH kampaň propagující benefity rizikového životního pojištění. Kampaň v obou zemích poběží až do konce listopadu a využije veškerých venkovních formátů včetně billboardů a citylightů ve velkých městech a v sítích čerpacích stanic MOL v České republice a Shell a Slovnaft na Slovensku.

Její součástí budou také digitální formáty v podobě výrazných bannerů a aktivní komunikace na sociálních sítích. Za kreativní částí kampaně stojí agentura Leo Burnett Praha. Public relations v Česku a Twitter zastřeší Havas PR, na Slovensku bude PR zabezpečovat Dynamic Relations 2000. Komunikace na Facebooku bude řízena inhouse.

Cílem kampaně je přiblížit veřejnosti, jaké výhody přináší rizikové životní pojištění zodpovědným klientům a představit skupinu AXA jako odborníka na finanční krytí velkých rizik, jako jsou invalidita, vážná onemocnění či smrt. Klienti, kteří se o své zdraví aktivně starají, mohou u AXA na oplátku získat benefity ve formě slev a bonusového krytí. V Česku například až 25% slevu na vybraná pojištění invalidity v případě nekuřáctví. Na Slovensku pak zdarma navýšení pojistného krytí ve výši až 50 % na pojištění kritických onemocnění v případě pravidelných preventivních lékařských prohlídek.

Hlavním konceptem kampaně je myšlenka, že prevence je nejlepší ochrana. „Mnoho z nás podceňuje rizika spojená s nezdravým životním stylem a význam pravidelných návštěv u lékaře. Když pak nastanou zdravotní problémy, jejich léčba zabere více času, peněz a energie,“ vysvětluje Head of marketing skupiny AXA v České republice a na Slovensku Oskar Sekereš.

„Kreativní myšlenka kampaně stojí na kontrastu headlinu, který budí dojem nezodpovědného chování, a vizuálu ukazujícího pravý opak. Teprve jejich spojením se dokresluje celý příběh a přichází pointa s důrazem na prevenci,“ vysvětluje Martin Mareš, kreativní ředitel agentury Leo Burnett Praha, který již v minulosti navrhl pro skupinu AXA kampaň „Ten moment“.

„Prevence nepřináší pouze produktové benefity, ale hlavně vyšší kvalitu života. Téma zdravotních problémů plynoucích z kouření je stále velice silné. Stejně tak zdravý a zodpovědný životní styl či preventivní lékařské prohlídky. Pokud naše kampaň přispěje k jejich zviditelnění, budeme to považovat za její velkou přidanou hodnotu,“ doplňuje Jiří Cívka, Chief Corporate Responsibility Officer & Senior PR manažer skupiny AXA v České republice a na Slovensku.

Public relations a Twitter zastřeší Havas PR. „Na prevenci klade AXA důraz ve své komunikaci již od léta, proto tuto kampaň rozvíjíme pomocí edukačního PR s důrazem na nekouření v Česku a lékařskou prevenci na Slovensku. To podpoříme i komunikací na sociálních médiích,“ říká Martin Pavlíček, managing director Havas PR Prague.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *