Marketing

Březňák uvádí na trh první letošní novinku

Český pivní trh tak začátkem letošního roku obohatí novinka Březňák 11. První várka zrála v ležáckých sklepích už v listopadu loňského roku. Stejně jako všechna ostatní piva z portfolia Březňák se jedenáctka vaří v malebném historickém pivovaru a kvasí v otevřených kádích na spilce.

Výsledkem je prvotřídní pivo v oroseném půllitru s panem Cibichem, který se usmívá na každého hosta v jeho oblíbené restauraci.

Značka Březňák jedenáctku představuje jako pivo „na oslavu hrdinů ze staré školy“, a tak pokračuje v úspěšné komunikaci z loňského roku, kdy poukazovala na dodržování původní receptury i technologie. „Březňáka 11 jsme se rozhodli vařit proto, že naše rodina piv Březňák už na první pohled nebyla kompletní. Základem standardního portfolia je Březňák světlý výčepní a ležák, dále u nás vyrábíme skvělý celoroční speciál Březňák 14% hm. Každý rok navíc přidáváme sezonní speciál, letos to byl Märzen. Jedenáctka dosud v této společnosti jednoznačně chyběla,“ komentuje novinku vrchní sládek a ředitel pivovaru Velké Březno Michal Rouč.

brezak_novinka

Sládci nové pivo vařili tradičním způsobem na dva rmuty v původní varně z roku 1933. Pivo dále kvasilo v otevřených kádích na spilce a leželo v klasických ležáckých sklepech. Chmelové aroma mu propůjčuje Žatecký poloraný červeňák. Světlý ležák zlatavé barvy s příjemnou stupňovitostí 11,3 % hm. a obsahem alkoholu 4,6 % obj. má plnější chuť, která však tomuto pivu neubírá pitelnost – to znamená chuť objednat si ještě jeden studený půllitr s čepicí pěny. Březňák 11 po vypití zanechává na sklenici krásné kroužky, jak se na pořádné české pivo sluší a patří.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *