Reklama

Černý Citron: Pivovar Litovel zahajuje kampaň k novému pivnímu mixu

Nový přírůstek do portfolia litovelského pivovaru se jmenuje Černý Citron. Jedná se o moderní pivní mix s obsahem alkoholu 4 %, od kterého si v Litovli slibují, že zaujme příznivce netradičních pivních osvěžujících nápojů. Obsahem alkoholu, chutí a barvou je totiž na českém trhu unikátní. K uvedení výrobku na trh se také vztahovala originální kampaň oslovující nejen obyvatele regionu.

Plná chuť piva s osvěžující silou citronu se v litovelském pivovaru spojily do nového výrobkuLitovel Černý citron
Výrobek je podle sládka Petra Kosteleckého výjimečný kombinací plné chuti litovelského ležáku a osvěžující příchutí citrónu. „Při vývoji tohoto nápoje z piva jsme mysleli především na jeho konzumenty. Udělali jsme mezi nimi průzkum a chuťová kombinace piva a citrónu jednoznačně zvítězila,“ popisuje vznik piva Kostelecký. Nový Černý Citron navazuje na úspěchy své nealkoholické varianty Citron Free, nyní již Černý Citron Nealko, která letos vyhrála prestižní Zlatý pohár PIVEX 2014 v kategorii nealkoholických míchaných piv. Nový alkoholický Černý Citron je k dostání v celorepublikové distribuci od 21. dubna 2014 například v hypermarketech Albert, Globus nebo v řetězci Billa. Ve vybraných restauracích ho lze ochutnat i v točené podobě.

Kampaň oslovila mladé lidi i zkušené pivní znalce nejen v regionu
LItovel Černý CitronUvedení Černého Citronu na trh předcházela regionálně zaměřená kampaň. Ústřední úlohu hrál v teasingové fázi vědec, kterému se ve fiktivním Českém ústavu pro studium citrusových plodů a exotického ovoce podařilo vypěstovat novou odrůdu ovoce: Černý Citron s charakteristickými vlastnostmi. „Touto humornou mystifikací jsme chtěli vzbudit zájem lidí především z Brněnského, Olomouckého a Zlínského kraje a doprovázel ji také studentský happening za legalizaci černého citronu přímo v Olomouci,“ dodává Markéta Václavková, vedoucí marketingu pivovaru Litovel. Po oficiálním představení produktu 21. dubna je nyní spuštěn brandovaný web, na kterém již běží celostátní soutěž pro podporu zájmu konzumentů o tento speciální osvěžující pivní mix.

Čtěte také