Reklama

Česká společnost Dům barev spustila podzimní kampaň

Jejím základem jsou krátká edukační videa, v nichž se představí kouzelník Richard Nedvěd a slovenská herečka Tereza Nvotová. V jednotlivých spotech společně přiblíží malování interiéru krok za krokem.

„Nechtěli jsme točit klasická několikaminutová videa s dlouhými záběry na profesionálního malíře. Proto jsou naše videa krátká, zábavná a jednoduchá, ale zároveň poskytnou dostatek potřebných informací a odvahu těm, kteří nikdy nemalovali,“ míní marketingový manažer sítě Dům barev Dominik Duda.

Prostřednictvím videí cílí společnost Dům barev především na dvě skupiny potenciálních zákazníků. Jednak ty, kteří si zatím sami netroufli malovat a také ty, kteří to sice už v minulosti zvládli, nicméně některé technické znalosti a dovednosti jim chybí.

Dum_barev_big

Šest instruktážních videí postupně poradí s přípravou stěn před malováním, zakrytím interiéru, výběrem barev i příslušenství pro výmalbu, s technikou malování při využití světlých i tmavých odstínů. Pochopitelně nechybí pár kouzel v režii Richarda Nedvěda a pobavené reakce jeho „asistentky“ Nvotové. Právě výběr protagonistů byl pro přípravu videí klíčový, nakonec zvítězila manuální zručnost kouzelníka Nedvěda a zároveň ráznost, ale i um slovenské herečky.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *