Reklama

ČPP a bezpečnost dětí na silnicích

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) podporuje projekty, které zvyšují bezpečnost dětí na našich silnicích. Je jím i spotřebitelská soutěž „Vyhraj dětskou autosedačku“.

Právě v těchto dnech výherci z celé České republiky přebírají celkem 90 autosedaček. ČPP – třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením – doplnila touto soutěží svou poslední kampaň na podporu prodeje autopojištění.

Mezi nejvíce ohrožené účastníky silničního provozu patří bohužel děti. „ČPP se ale snaží bezpečnost malých pasažérů co nejvíce zvýšit a podporuje nejrůznější projekty, které toho mohou dosáhnout. Například v rámci naší poslední kampaně jsme ke smlouvě povinného ručení nabídli zdarma úrazové pojištění pro dítě v autosedačce a navíc také pojištění samotné autosedačky proti krádeži. Do této kategorie patří i spotřebitelská soutěž pod názvem Vyhraj dětskou autosedačku,“ objasnil vedoucí produktového marketingu Igor Rolínek. Klienti mohli vyhrát celkem 90 dětských autosedaček Chicco Neptune v celkové hodnotě bezmála 180 tisíc korun. Spotřebitelská soutěž pobíhala od 5. prosince 2013 do 31. ledna 2014.

Cílem soutěže bylo co nejpřesněji tipnout celkový počet pojištěných dětí s platnou pojistnou smlouvou investičního životního pojištění Štístko u ČPP k 20. lednu 2014. Správným tipem byla hodnota 1 308 pojištěných dětí. Nejúspěšnější tipující byl pan Tomáš P. z Benešova u Prahy. Dětskou autosedačku obdrží i dalších 89 nejlepších tipujících. Slavnostní předání cen se uskuteční v nejbližších dnech na regionálních ředitelstvích a pobočkách ČPP po celé ČR.

Čtěte také