Služby

ČSOB připravila pro své klientky nové platební karty k výhodnému nakupování

Podle údajů ČSOB bylo v loňském roce platebními kartami klientů ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny uskutečněno přibližně 8,5 milionu nákupů u obchodníků s módou. Za oblečení, obuv a další módní doplňky tak klienti banky utratili loni celkem 8,5 miliardy korun.

Ve většině případů nakupovaly ženy. Nejen tato čísla tedy potvrzují, že dámy skutečně milují nakupování. A ještě lepší než nakupování samotné může být nakupování se slevou. ČSOB proto přichází na trh se speciální platební kartou pro výhodné nakupování, kterou ocení zejména ženy.

„Klientky ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny se mohou těšit na výhodné nakupování se slevou. Banka pro ně připravila speciální platební kartu Ona Dnes, se kterou mohou nakupovat ve vybraných obchodech a na internetu po celý rok se slevou,“ říká Miloš Minčič, manažer inovativních služeb ČSOB.

Karta OnaDnes je platební karta Mastercard

Kartu Ona Dnes si můžou klientky pořídit již od 15. května, kdy bude také zahájen nákupní týden Nákupy OnaDnes, jehož generálním partnerem je ČSOB ve spolupráci s Mastercard. „Navíc v průběhu  června se klientky mohou těšit na snadné využívání karty OnaDnes v mobilní peněžence ČSOB NaNákupy společně s věrnostními kartičkami svých oblíbených obchodníků,“ doplňuje Miloš Minčič.

Karta OnaDnes je standardní bezkontaktní platební karta Mastercard, která je nabízena ve formě debetní i kreditní karty. Požádat o ni může na všech pobočkách ČSOB, Finančních centrech a pobočkách České pošty se specializovanou bankovní přepážkou. Založení a vedení karty je zdarma a majitel díky ní získá okamžitou slevu či jiné benefity u 14 partnerů a další budou v průběhu roku přibývat.

„Z našich statistik vidíme, že supermarkety jsou nejčastějším místem, kde vytahujeme platební kartu. Útraty za módu sice patří k těm méně častým, nicméně ne zanedbatelným. Nákupy oblečení, obuvi a dalších módních doplňků jsou doménou žen, pouze čtvrtinu transakcí provádějí muži. Zboží, které kupují, bývá navíc většinou určeno ženám. Zvýšené útraty za módní zboží evidujeme na konci roku, což je dáno nejenom obdobím Vánoc, ale také dražší „módní výbavou“ na zimu,“ uzavírá Jan Zahradníček, analytik produktů ČSOB.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *