Branding

Discovery Channel s novou vizuální podobou

Společnost Discovery Networks pro střední a východní Evropu, Blízký východ a Afriku (CEEMEA), divize Discovery Communications – největší světové mediální společnosti zaměřené na faktografický obsah, oznámila změnu vizuálního stylu svého hlavního kanálu Discovery Channel.

Nová podoba, se kterou se diváci v České republice a na Slovensku poprvé setkali 24. června, je dílem týmu grafiků Discovery Networks CEEMEA pod vedením kreativního ředitele Stephena Royleho. Ústředním motivem nové grafiky je modernizované logo, ve kterém se tradiční zeměkoule používaná u značky Discovery prolíná s velkým písmenem „D“.

Logo Discovery

Stephen Royle, kreativní ředitel Discovery Networks CEEMEA doplňuje: „Zeměkoule se nyní objevuje v několika různých, dynamicky ztvárněných podobách, které může náš kanál kreativně používat podle kontextu. Tematická sada návrhů zahrnuje „hrdinskou“ zeměkouli, zlatou zeměkouli, ohnivou zeměkouli, ledovou zeměkouli, vodní zeměkouli a zeměkouli jako lidský výtvor. Symbolizují bohatou programovou nabídku kanálu Discovery a jsou spjaté s různými tématy, kterým se Discovery Channel věnuje.“

„Nová vizuální podoba vysílání kanálu Discovery Channel symbolizuje další stupeň jeho vývoje v reakci na potřeby a zájmy dnešního publika. Nový vzhled je univerzálnější a dynamičtější, avšak hluboce zakotvený v naší dlouholeté tradici uspokojování zvídavosti našich diváků,“ komentuje Richard Pembroke,

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *