Reklama

EuroOil spustil reklamní kampaň, v níž vyhrává každý

Síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná společností Čepro, spustila 1. června velkou marketingovou kampaň nazvanou Trhni losem, která potrvá až do 30. června. Kampaň je spojena s akcí, v rámci níž každý zákazník, jenž natankuje minimálně 30 litrů pohonných hmot, od pokladní získá „los“.

Ten po obdržení roztrhne a okamžitě se dozvídá, zda vyhrál 0,33l nápoj zdarma nebo poukázku na nákup paliva v hodnotě 300 Kč v síti EuroOil.

Okamžitá výhra však není jediným tahákem soutěže. Na webových stránkách www.trhnilosem.cz může po registraci každý zákazník zadat číslo účtenky a v soutěži pokračovat o hlavní výhru, kterou je „palivo na rok zdarma“ – poukázky na nákup pohonných hmot v hodnotě 20 000 Kč. Soutěž o poukázky na odběr paliva probíhá také na facebookových stránkách EuroOil.

euroil

„Cílem promo akce Trhni losem je zvýšení jednotkového nákupu a samozřejmě také přilákání nových řidičů k našim čerpacím stanicím,“ říká Lenka Svobodová, vedoucí oddělení marketingu a komunikace společnosti Čepro.

Kampaň je komunikována v on-line mediích, včetně Facebooku, dále pak na billboardech, v rozhlase a také na inzertních nosičích na čerpacích stanicích EuroOil. Kampaň probíhá na všech čerpačkách EuroOil mimo dvou bezobslužných stanic a jedné tankovací lodě na Vltavě.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *