Média

Evropa 2 spouští tradiční koncept „Maturiťák s Evropou 2“

Evropa 2 spustí osvědčený marketingový koncept Maturiťák. Soutěž o 100 tisíc korun, moderátory na ples a nově i o vystoupení českého interpreta odstartovala začátkem tohoto týdne a potrvá až do 2. listopadu.

Celá akce poběží v on – air vysílání, na sociálních sítích a webu stanice a podpořena bude také masivní kampaní přímo na středních školách, která by mohla zasáhnout až 150 tisíc studentů. V předešlých letech díky kampani oslovila stanice tisíce maturantů.

 „Pro letošní rok jsme se rozhodli koncept Maturiťák ještě více marketingově posílit. Kromě kampaně přímo na školách jsme zatraktivnili pro soutěžící i ceny. Tentokrát místo tradičních cen v podobě elektroniky získají zážitky a ušetříme jim i položky v jejich rozpočtech. Mezi hlavními cenami se stejně jako v předchozích letech objeví finanční částka sto tisíc korun, navíc ale letos mohou soutěžící vyhrát i kapelu snů. Někomu třeba udělá radost i to, že mu ples odmoderují populární moderátoři Evropy 2,“ prozrazuje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.

Projekt „Maturiťák“ funguje velmi dobře i díky synergickému efektu, které má rádio spolu s online kanály. Na webu Evropy 2 a na sociálních sítích stanice se totiž odehrává hlavní vizuální dění projektu. Právě na sociálních sítích se z dlouhodobého hlediska jedná o vůbec nejúspěšnější projekt pod hlavičkou Evropy 2, který jen na Facebooku získá reakce od fanoušků v řádech milionů.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *