Reklama

Společnost Walmark přichází s netradiční kampaní na výrobky dámské hygieny

Společnost Walmark po úspěšném uvedení novinky v segmentu ženského intimního zdraví pod značkou Idelyn® Beliema přichází s novou netradiční a provokující kampaní. Pomocí videa vyzývá ženy k hlasování o nejlepší výraz pro vaginu.

Cílem je najít vyhovující jméno, které si ženy samy zvolí a díky tomu prolomí tabu i ostych s ženskou intimitou spojené. Ústředním nástrojem kampaně je motivující video https://youtu.be/j66IeQI5VPY. #FindTheName.

Kampaň ale nemá pouze pobavit, právě naopak. Značka Idelyn® Beliema s její pomocí otevírá diskusi na důležité téma, kterému doposud nebyl věnován dostatek pozornosti. Schopnost otevřeně hovořit o intimních partiích navíc pozitivně přispívá k úspěšné léčbě, nastanou-li intimní problémy.

idelyn_big

„S pomocí kampaně chceme v první řadě otevřít diskusi na toto choulostivé téma a pomoci tak ženám otevřeně hovořit o jejich intimitě. Žijeme v 21. století – není důvod, proč by to mělo být tabu! Jedná se přece o naše tělo a tedy i o naše zdraví,“ vysvětluje pozadí kampaně Barbora Martincová, Category Marketing Manager značky Idelyn® Beliema ze společnosti Walmark.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *