Značka Fernet Stock uvádí na trh v těchto dnech dvě originální novinky, které rozšiřují portfolio typického pití pro chlapy: Fernet Stock Hruška a Fernet Stock S mátou. Obě nové varianty byly zvoleny na základě rozsáhlých spotřebitelských testů, nové příchutě si tak zvolili sami muži.
Uvedení nových produktů zahájila v březnu teaserová kampaň s motivem černé hrušky, která měla upozornit na novou příchuť Fernet Stock Hruška; komunikace novinek nyní pokračuje i televizní kampaní doprovázenou dalšími nadlinkovými a podlinkovými aktivitami.
Ze spotřebitelských testů vyplývá, že pozitivní vnímání hořké chuti se mění s věkem: skutečně lahodnou hořkou chuť nejlépe oceňují konzumenti ve věku od třiceti let výše. Značka Fernet Stock proto oslovuje tuto mimořádně silnou populační skupinu tzv. Husákových dětí novými příchutěmi. Unikátní Fernet Stock Hruška kombinuje oblíbenou a nezaměnitelnou chuť Fernetu Stock s hruškou, tradičním českým ovocem. U druhé novinky, Fernet Stock S mátou, pak v chuti doznívají příjemné chladivé tóny máty.
Obě novinky představují pití pro opravdové muže a v komunikaci navazují na úspěšnou kampaň značky Fernet Stock: Nevyměknem! „Cílem nových příchutí je přinést příznivcům Fernetu Stock další příležitosti, kdy si jeho unikátní charakter vychutnat. Tomu odpovídá i komunikační kampaň, která je cílena především na mužské publikum,“ uvádí marketingová ředitelka Stocku Plzeň Kateřina Harris.
Teaserová kampaň podporující Fernet Stock byla spuštěna již v průběhu března, kdy se hlavní motiv černé hrušky s heslem Černá hruška přichází objevil na billboardech, v tištěných médiích a na internetu. V rámci teaseru společnost oslovila i uživatele sociální sítě Facebook. Ti jednak zasílali fotografie z míst, kde se vzkaz s černou hruškou objevil a rovněž sami tipovali, o jaký produkt se jedná. Ten byl pak odhalen o půlnoci ze soboty 7. března na neděli 8. března. Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Lineart. Agentura VCCP pak stojí za tvorbou televizního spotu. Televizní kampaň běží od března na kanálech Nova a Prima.
Komunikační kampaň obou novinek Fernet Stock pokračuje jak v onlinu, tak v offlinu a zahrnuje nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, především v gastrech spojenou s novým servírovacím rituálem na dřevěných paletách. Spotřebitelé budou mít možnost se s novinkou setkat na ochutnávkách i v retailu. Významná část komunikace je pak zaměřena i do oblasti PR, kterou připravila a realizuje agentura Native PR. Ta se nyní zároveň bude starat o public relations nejen značky Fernet Stock, ale i ostatních značek z portfolia společnosti Stock Plzeň.