banner_left
banner_right
Branding

FOREVER FASTER PUMA: Nová platforma má jasný cíl – vytvořit nejrychlejší sportovní značku na světě

PUMA oficiálně představila svoji novou vizi vyjádřenou sloganem Forever Faster. Její úkol je jasný – stát se nejrychlejší sportovní značkou na světě. Kampaň Forever Faster obsahuje komplexní multimediální marketingové nástroje, její součástí je i reklamní spot s vybranými nejlepšími sportovci na světě.

Forever Faster oslavuje sportovce, kteří nad ostatními vynikají svými výkony i osobností. Nejrychlejší muž světa Usain Bolt se ve videu potkává s fotbalovými ikonami, jako jsou Mario Balotelli, Sergio Agüero či Marta Vieira da Silva, dále třeba s golfisty Rickiem Fowlerem a Lexi Thompsonovou a s týmem Formule 1 Scuderia Ferrari. Video ukazuje tyhle špičkové sportovce ve chvílích, kdy se vzepřeli konvencím a stereotypům. Posiluje je odhodlání, statečnost, sebedůvěra a nadšení.

PUMA

Forever Faster znamená nadšení z vítězství, hrdost na nejlepší výkony a zábavu při sportu, ale také slogan přesahující hranice marketingové kampaně. Vyjadřuje touhu po inovativním designu, produktech, trendech a nových stylech, uváděných na trh. Forever Faster vystihuje poselství značky a zároveň mentalitu společnosti PUMA.

„Forever Faster je výpovědí značky PUMA a připomínkou toho, že jsme, a i nadále budeme nejrychlejší sportovní značkou na světě,“ řekl Adam Petrick, globální marketingový ředitel PUMY, „vždycky jsme byli známi jako značka, která je ochotná riskovat, a tou také zůstaneme. Přesně to reprezentuje Forever Faster a přesně v tomto duchu měníme náš přístup k designu a inovacím i ke komunikaci naší značky na trhu.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *