Společnost PUMA představila očekávané dresy fotbalového klubu Arsenal pro sezónu 2014/15. Domácí, venkovní a pohárové dresy byly odhaleny při velkolepé 20 metrů vysoké vodní projekci na řece Temži, která při pohledu z tribuny North Bank přeměnila za pomoci energie od společnosti EDF Energy Londýnské oko v kultovní hodiny Clock End. Manažer Arsenalu Arsène Wenger fanouškům představil příběh Future, Forever, Victorious, kterým byl design dresů inspirován a který je srdcem poselství Stronger Together vzniklého na základě skvělých týmových akcí těch nejlepších „Kanonýrů“.
Fanoušci Arsenalu čekající před vlajkovým obchodem PUMY na londýnské Carnaby Street byli ohromeni, když mohli po odhrnutí opony ve výloze obchodu sledovat odhalení nového dresu za přítomnosti hráčů týmu, jako je Mikel Arteta, Santi Cazorla a Mathieu Flamini. V obchodě se mohli fanoušci také vyfotit s Anglickým pohárem, nejnovější trofejí „Kanonýrů“.
Všechny tři dresy mají unikátní design inspirovaný hodnotami, které jsou podle PUMY základním pilířem fotbalového klubu Arsenal a také jím inspirovaného příběhu Future, Forever, Victorious.
Modré a limetkově zelené dresy reprezentující část příběhu s názvem Future (Budoucnost) symbolizují touhu po inovacích a pokroku, která klub doprovází po celou jeho historii. Díky ní byl také Arsenal prvním fotbalovým klubem, který začal na dresech nosit čísla, a také prvním fotbalovým klubem, který měl na stadionu osvětlení, aby mohl hrát i v noci. Symbolika poukazuje také na zaměření klubu na fotbalovou výchovu mládeže, která se stala synonymem klubu. Tyto dresy hráči oblečou v pohárových zápasech, včetně Ligy mistrů UEFA a Anglického poháru.
Domácí dres zůstává věrný tradiční červené a bílé barvě, které Arsenal poprvé použil v roce 1933. Reprezentují část příběhu nazvanou Forever (Navždy) inspirovanou silnou a věrnou fanouškovskou základnou, již si Arsenal po celé roky budoval, a také důležitost této komunity pro „Kanonýry“. Od samého počátku byli fanoušci Arsenalu v samém srdci klubu a stejně je tomu i dnes, kdy je Arsenal oblíbený ve všech koutech světa.
Venkovní dresy jsou inspirované tématikou třetí části příběhu nazvané Victorious (Vítězství) a jsou vyrobené v typické kombinaci žluté a tmavomodré, ve které „Kanonýři“ absolvovali některé z nejslavnějších triumfů mimo domácí hřiště. Hráči i fanoušci Arsenalu vždy předváděli i mimo domácí půdu prvotřídní výkony, díky čemuž je kombinace žluté a modré barvy neoddělitelně spojena s některými z nejlepších momentů Arsenalu, včetně vítězství v Anglickém poháru v letech 1971 a 1979 a získání titulu na Anfield Road v roce 1989.
Hvězdný hráč Arsenalu Mikel Arteta řekl: „Nové dresy hráče nadchly zejména díky svému příběhu vnímanému všemi členy klubu stejně. Arsenal je výjimečný a tyto dresy jsou skvělým způsobem, jak to připomenout. Co se týče designu, odvedla PUMA fantastickou práci. Je to skvělý start nové sezóny a my lačníme po vítězství a po tom přinést Arsenalu a našim fanouškům další trofeje.“