Komunikace

Heureka opět vyráží s Roadshow

Už popáté vyjedou zástupci jednotlivých oddělení Heureky do několika měst České republiky, aby se osobně potkali se zástupci e-shopů, představili jim zblízka fungování Heureky, předali tipy na zlepšení a zodpověděli nejnaléhavější dotazy.

Celkem v 10 městech navštívilo Heureka Roadshow přes dva a půl tisíce zástupců e-shopů, agentur nebo freelancerů. Letošní cíl pro všechny zůstává, mění se pouze koncept, jakým školení bude probíhat.

Hlavní změnou je rozdělení účastníků na dvě menší skupiny, které se vystřídají na dvou tematických workshopech. „Po poradě v celém týmu jsme se letos rozhodli po krátkém úvodu a představení rozdělit všechny účastníky do dvou menších skupin, které se vystřídají na dvou workshopech. Jeden se bude věnovat párování, contentu a s tím spojených témat; druhý workshop bude zaměřen na základní nastavení e-shopu, administraci a Heureka Košík,“ říká za Heureku Barbora Opplová, která má organizaci Roadshow na starosti, a doplňuje: „I když jsme koncept doladili až teď, ze strany e-shopů nám přicházely dotazy na termíny nového ročníku už od ledna. E-shopy snad potěší, že s novým konceptem bude především více prostoru na dotazy a konkrétní příklady z praxe.“

Na základě zpětné vazby z minulých ročníků bude v rámci workshopů pro účastníky hlavně větší prostor na dotazy a individuální konzultace. Workshop věnovaný párování povede Filip Martínek a Jan Tříska z contentového oddělení Heureky, workshop o nastavení e-shopu a administraci povede Hana Horváthová spolu s Michaelou Súkeníkovou, která má na starosti především Heureka Košík.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *