Reklama

Kampaň ČSOB na bezkontaktní platební nálepky

V úterý 1. července v ČSOB startuje kampaň na představení novinky v oblasti plateb, půjde o bezkontaktní platební nálepky. Kampaň cílí především na klienty s moderním stylem života, kteří mají rádi novinky a moderní technologie.

Klienti se mohou setkat se dvěma motivy vyobrazenými na plakátech. Hlavním motivem je mladý muž nosící nálepku na náramku na ruce. Druhým, doplňkovým motivem, je ruka držící mobil s nálepkou. Kromě plakátů na pobočkách, budou k dispozici i produktové letáky. Dále bude novinka propagována prostřednictvím internetu a direct mailingu.

Kampaň ČSOB na bezkontaktní platební nálepky

Motto kampaně zní: „Buďte moderní i při placení“ a „Plaťte tím, co máte vždy po ruce“
Cílová skupina: mladší, moderní klienti i neklienti, lidé s pozitivním vztahem k modernímu stylu života.
Na kampani se podílely agentury Proximity Prague a MindShare.

Bezkontaktní platební nálepka umožní rychle a pohodlně zaplatit za své nákupy jednoduchým přiložením nálepky k bezkontaktnímu terminálu, platby nad 500 Kč klasicky ověřené pomocí PINu. Nálepka je vzhledově podobná debetní kartě a ČSOB umožňuje vytvořit si i její vlastní design. Je však menší a je možno si ji nalepit na libovolné místo. Na mobil, jako přívěsek na klíče, či cokoli co je „zrovna po ruce“. Nálepku bude možno objednat pohodlně ze svého domova on-line přes webové stránky www.platimbezkontaktne.cz.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *