Reklama

Letiště Praha pokračuje v komunikaci se zapojením svých zaměstnanců

Letiště Praha pokračuje v komunikačním konceptu „Měníme letiště pro vás“, zaměřeném především na rychle rostoucí cílovou skupinu českých cestujících. Podtitulem letošní letní kampaně, připravené ve spolupráci s agenturou Outbreak, režisérem Janem Látalem a produkcí MasterFilm, je „Vyzkoušejte, co se tak dobře poslouchá“.

V sérii video spotů pro on-line prostředí, které představují klíčové služby letiště, vystupují sami zaměstnanci Letiště Praha. Kampaň poběží po dobu hlavní letní sezóny, tj. od června do srpna, a na on-line později naváže i rozhlasová verze.

Stejně jako v loňském roce i letos jsou tváří kampaně výhradně zaměstnanci Letiště Praha, případně ostatních společností skupiny Českého Aeroholdingu. „Na pražském letišti pracují skvělí profesionálové, kteří se každodenně starají o komfort a bezpečí cestujících. Tito lidé jsou zároveň nositeli všech změn na letišti. Je proto logické, že kampaň stojí právě na nich. Stejně jako loni jsme zaznamenali velký zájem mezi zaměstnanci o účast v kampani a máme radost z toho, jak se lidé chtějí identifikovat se značkou Letiště Praha. Způsob, jakým se všichni vybraní zaměstnanci zhostili svých rolí, je bonusem navíc,“ doplňuje Jakub Puchalský.

Letní kampaň bude nasazena primárně v online médiích

Kampaň tvoří tři spoty představující klíčové služby a zároveň ucelenější oblasti zákaznické zkušenosti na pražském letišti: parkování pod značkou Aeroparking, gastro služby reprezentované restaurací Praha na Terminálu 1 a stánkem rychlého občerstvení Aerosnack na Terminálu 2 a celkové prostředí letiště představované informačními asistenty a dalšími doplňkovými službami jako jsou „Easy Go“ gaty, wifi zdarma a bez omezení či možnosti dobíjení elektronických zařízení v celém areálu letiště.

Letní kampaň bude probíhat od začátku června do srpna 2017 a bude nasazena primárně v online médiích, která budou postupně rozšířena o rozhlasové formáty. V online prostředí budou spoty ve formě pre-rollů, které poběží na serverech nabízejících zajímavý video obsah jako jsou Stream, YouTube či ČSFD. Se spoty v kratších verzích se uživatelé mohou setkat na serverech skupiny Seznam.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *