Reklama

„Ascend to New Heights“ je dosud nejambicióznější kampaň společnosti Huawei na aktivaci spotřebitelů

Společnost Huawei, světový poskytovatel řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií oznámila spuštění své vánoční propagační kampaně „Ascend to New Heights/ Vystoupejte do nových výšin“ v celkové hodnotě 30 milionů USD. Jedná se o největší a nejrozsáhlejší kampaň značky Huawei, zaměřenou na aktivaci spotřebitelů. Globální propagační kampaň „Ascend to New Heights/ Vystoupejte do nových výšin“ byla v České republice spuštěna u příležitosti vánočních svátků a poběží od 7. do 31. prosince 2012. Celkově zasáhne spotřebitele na 45 trzích v 15 regionech. Kampaň, která obsahuje online i offline aktivity, představuje významný mezník ve stále intenzivnější snaze společnosti Huawei o přímé oslovení zákazníků. Díky řadě atraktivních cen a lákavých aktivit na webu i v retailu by si kampaň „Ascend to New Heights/ Vystoupejte do nových výšin“ měla získat přízeň světového publika a globálně rozšířit povědomí o značce Huawei Device.

První fázi globální kampaně „Ascend to New Heights“ zahájila společnost Huawei již 2. listopadu. Obyvatelé Šen-čenu, Mexico City a Kuala Lumpuru mohou od tohoto data sledovat horkovzdušný balón Huawei, který je vypouštěn v různou dobu během propagační kampaně. Spotřebitelé ze 45 zúčastněných trhů (od 7. prosince 2012 včetně ČR) mohou navštívit stránku www.ascendtonewheights.com, zjistit tam další informace o programu kampaně a zúčastnit se interaktivního závodu horkovzdušných balónů. V této soutěži mohou vyhrát množství atraktivních cen, mimo jiné i večeře v nejlepších restauracích světa. Hlavní cenou je pak all-inclusive zájezd do Dubaje, kde na výherce čeká pobyt v jednom z nejluxusnějších a zároveň i nejdražších hotelů na světě pětihvězdičkovém Burdž al-Arab Hotel a privátní vyhlídkový let nad městem ve vrtulníku. Spotřebitelé v České republice se navíc mohou těšit i na další výhry v podobě 20x účast pro dvě osoby na novoroční Huawei večeři v restauraci Aureole – Fusion Restaurant & Lounge (www.aureole.cz) umístěné ve 27. patře nejvyšší budovy v ČR (109 m), nebo 250 vstupenek do sítě multikin společnosti CineStar.

Generální ředitel společnosti Huawei Device, pan Wan Biao, ke kampani uvedl: „Propagační kampaň „Ascend to New Heights“ je důkazem naší intenzivní snahy o rozšíření celosvětového povědomí o naší značce. Ať už ve Spojených státech, Evropě, Asii nebo Africe společnost Huawei Device přináší spotřebitelům díky silnému portfoliu smartphonů inteligentnější alternativy. Pokračujeme v přechodu od prodeje přes operátory k přímému prodeji zákazníkům a investujeme do vybudování silné značky, která je synonymem zpřístupnění vynikající technologie zákazníkům, bez ohledu na to, kdo jsou nebo co od svého telefonu požadují.“

Webová stránka „Ascend to New Heights“ byla spouštěna ve Spojených státech, Africe, západní Evropě a Rusku postupně od 2. listopadu. Na ostatních ze 45 trhů, včetně České republiky, byla spuštěna 7. prosince. Spotřebitelé si také mohou stáhnout do svých smartphonů aplikaci „Ascend to New Heights“ (pro OS Android, iOS, RIM, a Windows Phone) a informace o vánoční soutěži získat z ní.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!