banner_left
Komunikace

Frisco užívá multipack se liší speciální potištěnou fólií zvanou „shrink foil“

Frisco, nízkoalkoholický osvěžující nápoj, se na vánočním trhu představí také ve speciálním balení po šesti kusech. Od všech ostatních tzv. multipacků se liší speciální potištěnou fólií zvanou „shrink foil“ – Frisco je první alkoholický nápoj, který ji v České republice využívá. Tato moderní obalová technologie přináší výrazně lepší grafickou a vizuální prezentaci produktu. Spotřebitelům usnadňuje nákup a manipulaci s nápojem. Bonusem pro ně je pak akce 4+2, která uvedení tohoto balení doprovází.

Plnobarevná fólie, ve které se bude během prosince prodávat Frisco, upoutá spotřebitele na první pohled. Neméně důležitá je praktičnost pevného a pružného balení. „Chceme nabídnout praktické balení, které bude navíc stejně zajímavé a jedinečné, jako je náš drink,“ říká Martin Kuděla, manažer značky Frisco v marketingovém oddělení Plzeňského Prazdroje. „Lidé určitě ocení i další přednost novinky – použitý obalový materiál je totiž ekologický.“

Frisco

Frisco je inovativní, moderní a dynamický drink, který na českém trhu otevřel zcela novou kategorii nápojů. Průkopníkem je i ve využití nových moderních obalových technologií. Speciálně vyvinutá láhev a karton Frisco získaly vítězství v celonárodní soutěži Obal roku 2004, kterou vyhlašuje každoročně odborná asociace SYBA. Pro tisk etiket na lahvích Frisco byly poprvé použity UV barvy. Uplatněním nové potištěné folie, kterou dodává francouzská společnost Ceisa, pokračuje Frisco – inovativní nápoj na českém trhu – ve své cestě inovací.

– pk –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *