Reklama

Měření efektivity POP pro POPAI CE zahájeno

Pro asociaci POPAI CENTRAL EUROPE zahájila průzkumová agentura Tambor v červnu 2005 průzkum měření efektivity POP prostředků, který představuje ojedinělý „seriál“ měření prostředků in-store komunikace v České republice. Partnery tohoto dosud nejrozsáhlejšího projektu testování POP efektivity jsou přední společnosti především z oblasti rychloobrátkového zboží a dále nejvýznamnější řetězce operující na českém trhu.

Jedno z prvních měření je realizováno pro společnost Kofola. V současnosti probíhá sběr dat a měření instalovaných POP nosičů pro nápoje firmy Kofola ve vybraných hypermarketech v ČR. V souvislosti s realizovaným projektem se v minulém týdnu uskutečnilo setkání zástupců společností Kofola, Tambor a POPAI CENTRAL EUROPE, na kterém byl společností Kofola prezentován záměr provádět další měření vybraných POP, upřesněn další postup realizace průzkumu a jeho medializace.

Do „seriálu“ testování efektivity POP prostředků budou zahrnuty veškeré standardní, ale také některé nestandardní typy POP. Průzkum je zaměřen na vyhodnocení spontánní a podpořené znalosti zákazníků po opuštění místa umístění POP, celkovou líbivost POP a analýzu v místě umístění, kupní motivaci vyvolanou POP, analýzu plánovitého a impulzivního nákupu a vliv POP na nákup výrobků. Spolu s vyhodnocením efektivity jednotlivých komunikačních POP prostředků budou vytvořeny určité optimální standardy z pohledu zadavatele POP, výrobce POP, hypermarketu a agentury pro průzkum trhu. Výsledky průzkumu budou známy na konci roku 2005 a budou široce medializovány v odborném tisku, v rámci workshopů i dalších odborných akcí pořádaných POPAI CENTRAL EUROPE.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!