Reklama

Výsledky soutěže Český direkt

V rámci doprovodného programu veletrhu Reklama 2007 slavnostně vyhlášeny výsledky soutěže Český direkt, tentokrát o nejlepší directmarketingové kampaně roku 2006.

„5. ročník soutěže s rekordní účastí 67 soutěžních prací ukázal, že český přímý marketing je stejně dobrý jako ten zahraniční“, sdělil při vyhlášení výsledků Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořádající asociace ADMAZ.

Sponzory soutěže byly v tomto ročníku Česká pošta, Mediaservis, Schober Direct Marketing, MIP Group (= pořadatel veletrhu Reklama), mediálními partnery týdeník Strategie (hlavní mediální partner), odborný měsíčník Marketing Magazine (oba z nakladatelství Mladá fronta) a časopis Direkt (nakladatelství B2B Media).

Celou soutěž hodnotila 16ti členná odborná porota, složená z řad marketingových expertů, kreativců z praxe, zadavatelů, odborných médií. Předsedou poroty letos byl Jiří Janoušek, ředitel Asociace komunikačních agentur.

Cenu návštěvníků veletrhu získala agentura Wunderman za soutěžní kampaň „Sbohem školní křídě“.

Hlavní ceny:
V letošním ročníku proběhla soutěž v sedmi kategoriích. V každé kategorii byly oceněny jedna až tři nejlepší soutěžní kampaně.

V kategorii Direct mail B2B obsadila první místo společnost Proximity Pratur s kampaní HVB Lego. V kategorii Direct mail B2C zvítězila společnost Proximity Pratur s kampaní Fischer čaje, v kategorii Direct mail, customer retention: Wunderman, v kategorii Katalog zásilkového prodeje: Neckermann.

Na základě nejvyššího bodového hodnocení odborné poroty získala tuto cenu agentura Proximity za soutěžní kampaň HVB Lego.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!