Reklama

INTERSPAR s novou vánoční kampaní „Vánoce bez stresu“

Letošní Vánoce v INTERSPARU provází vánoční kampaň nazvaná „Vánoce bez stresu“. Připraveny jsou vánoční katalogy plné nejen zajímavých tipů na dárky, ale také různých dobrot na vánoční stůl a především pak nová série čtyř vánočních televizních spotů.

Koncept televizních spotů je postaven na chování lidí při nakupování, pro které je v období Vánoc typický spěch, stres, nervozita při získání nákupního vozíku, ve frontách u pokladen nebo na parkovišti. Proto působí absurdně, když se v INTERSPARU lidé chovají jako obvykle, aniž k tomu mají při vánočním shonu důvod. INTERSPAR totiž nabízí řadu výhod, které umožní lidem zvládnout vánoční nákupy v klidu a pohodě, zkrátka bez stresu. Hlavním sdělením kampaně tak je, že INTERSPAR nabízí neobyčejně široký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží, v oddělení čerstvých potravin zákazníci vždy najdou čerstvé ovoce a zeleninu, lahůdky, uzeniny a maso. Vedle tradičních produktů je v INTERSPARU rovněž široce zastoupeno exotické ovoce a zelenina a nabídku pečiva rozšiřuje lákává produkce vlastní pekárny s čerstvým a křupavým pečivem. V INTERSPARU je vždy rozmanitý výběr výrobků od potravin po nejrůznější dárky, široký sortiment zboží včetně prémiových značek, skvělé cenové nabídky zboží, příjemné prostředí, ochotný personál, a to vše na jednom místě pěkně po ruce.

Vánoční kampaň pro INTERSPAR připravila agentura McCann-Erickson, která ve výběrovém řízení na vánoční kampaň vyhrála. Nová série čtyř patnáctivteřinových televizních spotů, které vtipnou formou komunikují jednotlivé výhody nakupování v INTERSPARU, vznikaly v několika pobočkách INTERSPARU. „Kromě známé tváře INTERSPARU – Romana Šebrleho – si ve spotech zahrála i Eva Aichmajerová, která s INTERSPAREM pravidelně spolupracuje při otevíracích show nových prodejen,“ říká Petr Jindra, marketingový ředitel SPAR ČOS. Televizní spoty, jejichž režie se ujal Uroš Trefalt, poběží od 5. prosince na všech třech hlavních programech – ČT, TV Nova i TV Prima.

Kromě netradiční vánoční kampaně míří tentokrát INTERSPAR nově i na online zákazníky. Připraven je pro ně speciální microsite a on-line soutěž umístěná na webových stránkách www.vanocebezstresu.cz. Zákazníci zde mohou hlasovat pro jeden ze čtyř televizních spotů a každý den vyhrát nákup zdarma. Navíc pro každého, kdo se soutěže zúčastní, je připravena vánoční tapeta na plochu počítače zdarma.

Vánoční kampaň „Vánoce bez stresu“ bude dále komunikována na nejrůznějších formách informačních materiálů a poutačů v prodejnách INTERSPARU. Naplánována je také tisková a venkovní inzertní kampaň, včetně billboardů a dále in-store media.

Kromě televizní kampaně je pro zákazníky INTERSPARU připraveno několik velkých speciálních vánočních katalogů. Dvoudílný katalog Vánoce přináší komplexní nabídku vánočních dárků od kvalitních potravin přes kosmetiku, hračky, textil až po elektro a sportovní dárky. V katalogu Gourmet, který je zaměřen na labužnické bezstresové vánoce, pak nechybí ani značkové delikatesy a pochoutky, které si zákazníci o Vánocích rádi dopřávají. Během listopadu byl také k dispozici speciální katalog Sladkosti s rozšířenou nabídkou cukrovinek a katalog Pečení.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!