Až do poloviny ledna mohou Pražané vidět neobvyklou kampaň Sdružení Linka bezpečí na 365 citilightových plochách. Reklamní kampaň Linky bezpečí podpořil její patron Richard Krajčo.
Hlavní myšlenka této kampaně zní: Jak by mohl dopadnout Richard Krajčo kdyby neměl v dětství zázemí v harmonické rodině… „Doufáme, že kampaň bude natolik výrazná, aby přispěla k zamyšlení dospívajících nad budoucím směřováním jejich životní cesty,“ zdůrazňuje vedoucí oddělení Dárcovství a vnějších vztahů Vendula Kodetová.
Reklamní plochy poskytla Sdružení Linka bezpečí sponzorsky společnost JCDecaux, tvůrcem kampaně je partnerská reklamní agentura DDB Praha, se kterou Sdružení Linka bezpečí dlouhodobě spolupracuje. Reklamní kampaň bude ve spolupráci s Richardem Krajčem a skupinou Kryštof v různých obměnách pokračovat během celého letošního roku.
-red-















Follow

