Agentura Najisto, nová značka z rodiny Centrum Holdings,která se zaměřuje na komplexní propagaci malých a středních firem na internetu, spustila novou reklamní kampaň. Prostřednictvím video příběhu elektrikáře a účetního poradce ukazuje, jak vytvořit komplexní online marketingovou kampaň, která podnikatelům přinese prokazatelné výsledky ve formě nových zákazníků.
Kreativní koncept kampaně zpracovala agentura Idealisti a interní tým ve složení: Vít Miština (account a project management), David Březina, Anna Gutová a Tomáš Doležal pod vedením kreativního ředitele za Centrum Holdings Petra Knoblocha (design tým) a Juraj Hudák (videoprodukce).
„Na projektu si velice cením zapojení zákazníků do funkčního byznys modelu, což je ojedinělé a velmi složité“, říká Tomáš Hrivnák z agentury Idealisti a dodává: „Velmi motivační pro nás byl krátký čas od strategie k implementaci, který byl dán tím, že marketingová komunikace vlastně celý produkt spoluvytváří. Kampaň není jen jakýmsi ornamentem na produktu, ale jeho konstitutivní součástí. Takto tvůrčí komunikace – v pravém smyslu tohoto slova – je podle nás budoucností reklamy, která si už nebude moci dovolit povrchně se zákazníkem manipulovat, ale bude pro něj spíše službou strukturace a pochopení trhu, možností, dostupných alternativ.“
Kampaň probíhá v printu, outdooru, rádiu, na webu, Facebooku, Twitteru a YouTube.
-red-















Follow

