banner_left
Marketing

McDonald’s svlékl své burgery. Necílí jen na fitness komunitu

Pro společnost McDonald’s snad neexistuje ikoničtější pokrm než burger. I přesto ale přišla s netradiční novinkou, konkrétně s burgerem bez housky. Naked burger, jak zní název této speciality, si mohou zákazníci v Česku objednat od poloviny prázdnin. McDonald’s tím chce oslovit novou cílovou skupinu a jít naproti nynějším trendům v oblasti stravování.

Zákazníci najdou v nabídce vždy „nahatou“ variantu prémiového burgeru.

„Škála našich zákazníků je opravdu pestrá. Tímto krokem chceme vyhovět těm, kteří z nějakého důvodu nechtějí nebo nemohou jíst naše žemle. Věříme, že si „nahatá“ verze burgeru najde své fanoušky a naše restaurace navštíví například i lidé, kteří by k nám normálně nezamířili,“ říká Zuzana Svobodová, ředitelka PR a komunikace McDonald‘s.

Pro uvedení novinky byly využity klasické kanály: TV, OOH, digital, social, instore, včetně vlastních médií, ale v plánu je také na srpen speciální aktivace s influencery. Pro někoho může burger bez housky na plakátu působit jako neúplný a zvláštní. Ona zvláštnost má zároveň ale velký potenciál, jak oslovit i ty, kteří si nemohou nebo nechtějí dát klasický burger. I vyznavači tvrdého fitness režimu teď mohou navštívit restaurace McDonald‘s i jindy, než když mají svůj „cheat day“, kombinace 100% hovězího masa o max. obsahu 20 % tuku v jednom masovém plátku a zeleniny je určitě nezklame. Stejně tak je Naked burger ideální variantou pro lidi, kteří jsou alergičtí na lepek. Odebráním housky burger ztratí nejen veškerý obsah lepku, ale taky značnou část sacharidů a zmenší se i objem kalorií.

„Platforma Clubhouse burgerů úspěšně již několik let po sobě dramatizuje množství salátu obsažené právě v tomto burgeru a proto nám k této kampani přišlo nejlepší přidat novinku v podobě burgeru bez housky. I letos si hrajeme s kontrastem masa a salátu a uvádíme: Pořádný flák salátu – Clubhouse, nyní i bez housky,“ popisuje Ivana Šedivá, marketingová ředitelka McDonald’s v Česku a na Slovensku.

Celá kampaň Naked burgeru běží už od 22. července a podle typu kanálu bude trvat až do 8. září. Na kampani spolupracovala agentura DDB a Botticelli.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *