Reklama

Zahájena mezinárodní kampaň COTY, která využívá aroma-marketingu

V řetězci kin v České republice, na Slovensku a v Maďarsku je uváděna mezinárodní kampaň multibrandového kosmetického koncernu COTY. Spoty promítané na plátnech kin jsou ve zmíněných zemích podpořeny také nestandardními off-screen aktivitami využívajícími techniky aroma-marketingu. New Age Advertising plní roli koordinátora celé
kinokampaně.

Spoty COTY jsou uváděny na 316 filmových plátnech ve 22 městech ve 3 evropských zemích.

coty_brands

Intenzivní kampaň pro období podzim-zima je určena pro podporu nových řad známých značek parfémů: Beyoncé, Davidoff, Calvin Klein, Katy Perry, Chloe, Guess, Enrique Iglesias a Playboy. V pěti vybraných kinech v České republice bude o víkendech realizována také unikátní nadstavbová off-screen kampaň: vůně parfémů vytvoří příjemnou atmosféru ve foyer kina. Kampaň odstartovala v září a potrvá až do konce prosince.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *