Branding

MORA přichází s novou komunikační strategií

Česká značka MORA letos překvapí nejen novou generací všech kategorií spotřebičů, které nabízí, ale také novým komunikačním konceptem značky. Ten má ambici oslovit nejen stávající cílovou skupinu, ale také mladší rodiny a mladé lidi, kteří mají rádi lokální kvalitní značky.

Nový komunikační koncept navazuje na současný trend, kdy se spotřebitelé vracejí k lokálním značkám. Legendární česká značka datuje svůj vznik už do roku 1825. Sporáky MORA, které byly dlouhé roky vlajkovým výrobkem značky, se v průběhu let staly neodmyslitelnou součástí každodenního života snad každé československé domácnosti.

„Plná života od 1825,“ tak zní nový slogan značky MORA. Regina Netolická, marketingová manažerka značky MORA, vysvětluje toto poselství: „MORA je součástí vašeho života po celá staletí. Je to značka, která žije s vámi ve vaší domácnosti, ve vaší kuchyni a ve vaší rodině. MORA je s vámi, MORA vidí a slyší všechno, ale nerozhoduje, ani morálně nehodnotí. Na značku MORA je spolehnutí. Je plná vašich příběhů. MORA je kvalitní a spolehlivá. MORA je plná života od roku 1825.“

Spotřebiče MORA se za léta své služby staly svědkem malých i velkých událostí v domácnostech po celém Česku a Slovensku. „Kuchyně a spotřebiče MORA v ní jsou odjakživa středobodem domácností. Často se v nich odehrávají nejdůležitější životní momenty. Cílem imidžové kampaně je připomenout spotřebitelům, při kolika významných okamžicích je provázely právě kuchyňské spotřebiče MORA,“ dodává Regina Netolická.

„Kolikrát jste se přede mnou smáli? Kolikrát jste se přede mnou udobřovali? Kolikrát jste se v životě spálili?“ Na tyto a mnoho dalších otázek se od října bude MORA ptát v ATL a BTL médiích – v tištěných a elektronických médiích, v outdoorové komunikaci, na internetu či v prodejnách spotřebičů.
Spolu s imidžovou kampaní se představí také benefity nové generace spotřebičů MORA. „V říjnu startujeme kampaň, která má nejen vyvolat emoce, ale také prezentovat nejdůležitější výhody, které přinášejí inovované spotřebiče. Pro netradiční způsob vizuální komunikace jsme se rozhodli nejen v ATL a BTL médiích, ale i přímo v prodejnách, kde se zákazníci rozhodují o koupi spotřebičů,“ upřesňuje Regina Netolická.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *