Marketing

Nielsen přináší na český trh Digital Ad Ratings

Nielsen oznámil spuštění Digital Ad Ratings v České republice. Tento produkt nabízí inzerentům ucelený přehled o výkonu a zásahu online reklamy napříč všemi zařízeními.

Od svého prvního spuštění v roce 2011 se stal Nielsen Digital Ad Ratings globálním standardem pro nezávislé měření kampaní v bezmála třicítce zemí – a Česká republika se nyní stává další z nich.
Nielsen Digital Ad Ratings poskytuje transparentní měření zásahu online reklamy napříč celým českým internetem (včetně globálních platforem). Zadavatelé mají do druhého dne k dispozici report výkonu reklamní kampaně ve standardních mediálních metrikách: reach, frekvence, GRP a imprese, a to včetně rozdělení přes všechna zařízení a platformy – počítače a mobilní zařízení (chytré telefony a tablety), prohlížeče a aplikace. K dispozici jsou také standardní census údaje za všechna připojená zařízení.

Nielsen Digital Ad Ratings umožňuje měřit i reálnou viditelnost pro jednotlivé reklamní pozice na úrovni GRP pro vybrané cílové skupiny. Nielsen nabízí uživatelům využít v rámci Digital Ad Ratings k měření a reportování viditelnosti data od různých dodavatelů, kteří se touto problematikou zabývají, a tím umožňuje zadavatelům nastavit si různé prahy viditelnosti tak, aby co nejlépe využili online prostor pro svoji komunikaci.

Tomáš Bičík, ředitel obchodního rozvoje Nielsen Admosphere, říká: „Reklama a komunikace přes digitální platformy je důležitou součástí mnoha kampaní. Nielsen Digital Ad Ratings přináší na trh standardizované řešení a zadavatelům i agenturám pomáhá s vyhodnocením návratnosti každé koruny, kterou utratí v online.“

Tomáš Hynčica, Business & Research Director Nielsen Admosphere pak k produktu dodává: „Cílem je měřit lidi, samotné uživatele internetu, nejen jejich zařízení, a to napříč různými obrazovkami i reklamními platformami. Řešení, které Nielsen DAR přináší, tak přispěje k detailnější a transparentnější analýze online kampaní.“

Jakub Fulín, Key Account Manager Nielsen Admosphere doplňuje: „Produkt považuji za velmi přínosný pro český trh, představuje kvalitní a důvěryhodné řešení a možnost srovnání pro marketéry, reklamní agentury a digitální média. Jsem přesvědčen, že produkt Nielsen DAR osloví ty z nich, kteří dosud hledali vhodné měření, které by jim pomohlo lépe porozumět skupině reálných příjemců jejich online reklamy a zahrnovalo v sobě možnost měřit všechny kanály (všechna média). ”

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *