banner_left
Management

Ocenění TOP In-store realizace měsíce března 2019 získala kampaň Lindt velikonoční košík

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc březen se stala realizace Lindt velikonoční košík.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s větším náskokem kampaň Lindt velikonoční košík, která v řetězci Tesco za POS materiály použila konstrukci košíku, nafukovací Bunny, 3D Lindor vajíčka, květiny, trávu a stojany. Zadavatelem realizace byla společnost Lindt & Sprüngli (CEE) s.r.o., kreativní agenturou společnost Studio Fresh a realizátorem byla společnost Eclipse.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,43 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,3 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,3. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,7 bodu.

Hodnocení vítězné realizace

„Skvělé provedení. Jestli tohle zákazníka neupoutá, tak už nic,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

„Jednoduché, výrazné, optimální spojení produktu s aktuální příležitostí (Velikonoce),“ hodnotí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

„Kýčovitost zde naštěstí nesnižuje nepřehlédnutelnost,“ uvádí Petr Majerik.

„Efektní, okázalé, působivé. Nikoho kolemjdoucího nenechá na pochybách, že chce koupit právě tohoto králíčka,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

„Kontrolní otázka: Jaký je počet dětí, které projdou kolem a Lindtu si nevšimnou?“ zamýšlí se Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Vsadím svoji výplatu, že nula. Velikonoce prodané na maximum. Přesně takhle by to mělo vypadat!“

„Tento měsíc mě zaujaly hned tři kampaně,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Samozřejmě Lindt, který skvěle prodává Velikonoce a svůj produkt pro Velikonoce určený. Takto velké vystavení jistě stálo spoustu peněz, ale výsledek je vynikající. Pak se mi také velmi líbí Flora a Fernet. Obě značky pracují s celkem klasickými reklamními prostředky, ale dělají to velmi podařeně. Jak po grafické, tak po obsahové stránce. Bral bych je za takový benchmark, jak by měla komunikace v retailu vypadat.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *