Branding

Nový Becher Market nabízí limitované edice výrobků

Becherovka spustila originální obchod Becher Market, jehož prostřednictvím nabízí limitované edice výrobků od českých kreativců a řemeslných mistrů. Získat je můžete zdarma – za pouhé online sdílení.

Historie Becherovky se začala psát už v roce 1807. Pro lidi, kteří se na její výrobě podílejí, proto představuje víc než hořko bylinný likér. Jsou v něm totiž tradiční hodnoty i nadšení. Víra v poctivou práci i originalitu. Becherovka se rozhodla spojit s lidmi, kteří vyznávají podobné hodnoty jako ona sama – elán, neotřelost, poctivost a práci s kvalitními surovinami.
Oslovila proto mladé talentované představitele různých oborů, aby pro nově vzniklý Becher Market vyrobili produkty inspirované slavným bylinným likérem. Každých deset dnů tak dostane na www.bechermarket.cz prostor jiný výrobce prezentovat své výrobky.

Od září své produkty nabízí Manufactory75, za níž stojí dvojice českých kreativců, která vybírá ty nejlepší materiály z Evropy a ručně je přeměňuje na peněženky a pouzdra na mobilní telefony, vizitky nebo karty. „Naše tvorba je spojená s nadšením a vírou, že vytváříme věci, které nejsou jen spotřebním zbožím, ale ke kterým si jejich majitelé vytvářejí osobní vztah,“ říkají zakladatelé Manufactory75.

Pro Becher Market vytvořili ručně vyráběné pouzdro na karty a bankovky, které je vyrobené z italské třísločiněné kůže, barvené barvami z Dánska a šité přírodním lnem z Francie – to vše českýma rukama.

Až do konce února bude Becherovka každých deset dnů představovat nového výrobce s novým produktem. Mezi ty nejbližší bude patřit například limitovaná láhev Becherovky se stříbrnou etiketou od designéra Honzy Zábského či hořkosladký sešit A5 navržený designérkami z dílny Printintin.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *