Marketing

Nový vzdělávací projekt kombinuje výhody MBA a CIMA

Připravit skutečné profesionály marketingu a zaručit, že opravdu znají a dovedou to, co současný trh požaduje. To je záměrem unikátní kombinace programů MBA a CIMA, s níž přichází Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva ve spolupráci s Českým institutem pro marketing.

Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva od nového roku otevírá čtyři studijní obory MBA. Jedním z nich je program Expert marketingu a komunikace 2.0. Ten se zaměřuje nejen na marketing současnosti a jeho nezbytné součásti, jako je marketingová komunikace v sociálních sítích, ale třeba i nízkorozpočtové formy externí a interní komunikace či budování hodnotné značky na internetu. Velkou konkurenční výhodou je – kromě originálního vzdělávacího konceptu a naprostého zaměření na praxi – také fakt, že po jeho vystudování mají absolventi možnost přihlásit se k certifikaci jiného vzdělávacího programu CIMA C. Při úspěšném složení zkoušky u Českého institutu pro marketing tak mají možnost získat kromě MBA také mezinárodně uznávaný titul „diplomovaný marketér“.

„Po vystudování MBA programu Expert marketingu a komunikace 2.0 se absolventi budou moci přihlásit ke zkouškám CIMA C, aniž by museli tento vzdělávací program absolvovat. Díky tomuto partnerskému projektu VŠMIEP a CIMA lze tedy získat dva tituly v rámci jednoho vzdělávacího projektu,“ říká Radek Řechka, ředitel VŠMIEP.

Aby tato jedinečná kooperace mohla fungovat, samozřejmě platí, že kvalifikační požadavky pro CIMA C a kompetence programu MBA jsou v plném souladu. Týmy na obou stranách vše dokonale sladily. Jak titul MBA, tak certifikát CIMA garantují reálné a prakticky použitelné manažerské kompetence.

„Náš společný projekt s VŠMIEP je skvělý právě proto, že svým uživatelům přináší cenově i časově unikátní možnost získat špičkové kompetence garantované dvěma renomovanými vzdělávacími subjekty. Takový program neexistuje nikde jinde v Evropě“ říká Otakar Pivoda., ředitel Českého institutu pro marketing a Certifikační sekce CIMA.

Školné programu MBA na VŠMIEP stojí 130 tisíc. Pokud se absolvent rozhodne přihlásit se k certifikační zkoušce u Českého institutu pro marketing, zaplatí 10 tisíc korun. Tedy za dva uznávané certifikáty zájemce zaplatí 140 tisíc korun. Přitom obvykle za stejnou cenu lze běžně získat jen jediný certifikát.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *