Marketing

Ocenění POP STAR měsíce října 2020 získala kampaň Božkov Republica

V říjnu měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. 

V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň Božkov Republica. Tato kampaň probíhala po celý říjen 2020 v řetězci Albert. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Stock Plzeň-Božkov, s.r.o.

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,5 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,5 bodů, stejně jako v obou zbývajících kritériích, tedy v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje a v celkovém produkčním provedení.

Říjnové realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Zajímavé řešení paletového ostrůvku. Upozornění na „původ“ produktu zaujme pozornost,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„Realizace se mi velmi líbí,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Skvěle zasazená do protředí baru, působí vkusně a luxusně, jen bych možná více barevně sjednotil jednotlivé vizuály.“

„Velmi dobrá kombinace využití místa v obchodě, komunikace vizuálu a vystavení produktu,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Výsledek odpovídá tomu, jak zřejmě chce Božkov tento rum a vodku komunikovat, tedy prémiový positioning v rámci svých produktových řad a konkurence pro zavedené (a drahé) produkty jiných značek.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *