Reklama

Ogilvy & Mather pro značku Regionální potravina

Agentura Ogilvy & Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a bude se tak starat o propagaci značky Regionální potravina v letošním i příštím roce. Agentura bude, stejně tak jako v minulém období, zajišťovat kompletní komunikační servis včetně nákupu médií.

„Jsme velmi rádi, že bude naše spolupráce probíhat i nadále. Z profesního hlediska je vždy zajímavé podílet se na rozvoji značky, která je spravována lokálně v České republice, navíc s možností práce na všech komunikačních kanálech,“ řekl Ondřej Obluk, Executive Managing Director Ogilvy & Mather.

Na přípravě vítězné nabídky se podílel zkušený tým lidí agentury Ogilvy & Mather, kreativu měli na starosti Will Rust, Juanma Bonastre a Marek Linhart. Tým accountů se skládal z Martina Petráska a Tomáše Lišky.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *