banner_left
Reklama

Opavia uvádí novou kampaň s životním příběhem

Na podporu tradiční sušenkové a oplatkové značky Opavia uvede společnost Mondelez novou originální českou reklamní kampaň. Pod titulem „Opavia po generace v rodinách“ rozehráli tvůrci reklamního spotu příběh, který počíná rokem 1956 a ukazuje malého chlapce, který z rukou svého dědečka objevuje sušenkový zážitek s Esíčky od Opavie.

A jak plyne jeho život, setkává se s tradičními produkty této značky ve výjimečných i běžných okamžicích svého života. Koloběh napříč generacemi se uzavírá, když už sám jako dědeček v roce 2019 přijímá nabídku oblíbených esíček od své malé vnučky. Kampaň představuje Opavii jako tradiční rodinnou značku, která spojuje generace, vyvolává pozitivní emoce, vzpomínky na dětství a společné chvíle se svými nejbližšími. Reklama vznikla v Praze a poběží v televizi v České republice i na Slovensku od března do Vánoc v několika vlnách.

„Opavia je lokálně nejoblíbenější značkou ve svém segmentu s neuvěřitelnou spontánní znalostí mezi českými a slovenskými spotřebiteli,“ říká Gianluca Bonanni, ředitel marketingu pro segment pečených produktů. „I přesto vidíme další potenciál v jejím růstu. Naše společnost proto rozhodla podporu značky na lokálních trzích v České republice a na Slovensku významně posílit a připravila velmi ambiciózní plán její komunikace z pohledu investic i rozsahu. Přizvali jsme ke spolupráci renomované partnery a věřím, že se nám po desetiměsíčním úsilí podařilo do reklamního spotu dostat ta správná sdělení a ukázat, že rodinu posilují a spojují malá gesta, drobné radosti a společné momenty, a že do toho po generace patří i naše produkty Opavia,“ dodává Gianluca Bonanni.

Kreativní návrh kampaně vznikl v agentuře Geometry Prague pod vedením Julie Dovlatove, produkci zajistila společnost FilmService. Režie spotu se ujal jeden z nejlepších českých reklamních režisérů Tomáš Mašín.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *