Komunikace

Palubní časopis Českých aerolinií změní svou podobu

Od července 2016 se časopis představí v jiném formátu, modernějším designu a se zcela novým názvem: fly OK. Palubní magazín fly OK bude nově pro České aerolinie na klíč připravovat mediální dům C.O.T. media, který zvítězil v poptávkovém řízení na jeho novou podobu.

Odklonění od lifestyle podoby ke korporátnímu formátu, změna designu, názvu a zejména obsahu je vyústěním dotazníkového šetření probíhajícího začátkem roku 2015 mezi klienty a cestujícími Českých aerolinií. Palubní časopis se nově více zaměří na produktové novinky ČSA, které bude představovat jasnou a srozumitelnou formou. Bude také přinášet přehledné a užitečné informace o dění v letecké společnosti, představovat destinace vhodné k navštívení, přidá cestovatelské tipy a upozorní na plánované změny, kampaně, spolupráce a partnerství. Nabídne tedy svým cestujícím a čtenářům obsah, který je skutečně zajímá.

„Změna našeho palubního časopisu odráží celkovou proměnu a restrukturalizací Českých aerolinií a souvisí s naší novou marketingovou strategií. Nemáme ambici dělat výpravný lifestylový titul a konkurovat titulům, které jsou běžně k dostání na našem trhu a cestující je buď na palubě dostane, nebo si je může kdykoliv jednoduše koupit. V našem palubním magazínu se chceme více zaměřit na samotnou podstatu našeho byznysu, a to cestování v širším měřítku. Od jeho nové podoby proto očekáváme, že dá cestujícím a čtenářům komplexní obrázek o Českých aeroliniích a k tomu přidá zajímavé reportáže a tipy na cestování,“ uvedl Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro obchod
a marketing.

Fly_ok_big

Ve výběrovém řízení slavila úspěch synergie kreativního a profesionálního týmu s více než 19 lety zkušeností mediálního domu C.O.T. media s vydáváním korporátních titulů, palubních časopisů a lifestyle magazínů. „Na spolupráci s novým partnerem se velmi těšíme. Vytvořit časopis odpovídající nové marketingové strategii ČSA je pro nás výzvou. Jsme připraveni v této spolupráci zúročit všechny naše dosavadní zkušenosti a dovednosti s přípravou tištěných médií realizovaných tzv. na klíč, tedy od redakčního zpracování, překladů, vytvoření grafické podoby, přes sazbu až po tisk,“ říká vydavatelka C.O.T. media Eva Frindtová.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *