banner_left
Reklama

Penam spouští kampaň na novinku – Večerní chlebík

Společnost Penam v květnu spouští kampaň na podporu novinky zaměřené na všechny, kteří se na večer nechtějí vzdát svého oblíbeného pečiva. Chléb vyniká vysokým obsahem bílkovin a nízkým obsahem sacharidů, díky tomu je vhodný právě na večerní konzumaci.

Výrobek je v místě prodeje nepřehlédnutelný svým originálním přebalem v tmavě modrém odstínu, který doplňují motivy noční oblohy. Vizuál přesto dodržuje prvky řady Fit den, do které patří. Večerní chlebík je k dostání v balení o velikosti 250 g v běžné síti obchodních řetězců.

penam

Novinku podpoří inzerce v tisku, bannery a soutěže v rámci ženských online lifestyle magazínů, podpora v místě prodeje a speciální online projekty nebo také netradiční guerillové akce. Na kampani se bude podílet také prezident Aliance výživových poradců, pan Ing. Ivan Mach, CSc., který doporučí vhodné recepty, včetně nutričních rozborů.

Kampaň na tuto unikátní novinku potrvá do léta.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *