Komunikace

Penny Market má své vlastní rádio

Společnost Penny Market zavádí nový komunikační kanál pro své zákazníky. Od 18. února zahájí vysílaní Rádio PENNY live, které svým programem od pondělí do soboty zpříjemní na všech 357 prodejnách v České republice čas strávený nakupováním statisícům zákazníků.

Živé vysílání zprostředkuje dlouholetý partner společnosti, rádio MAX. Perfektně koncipovaný program bude v režii desetičlenného týmu moderátorů, redaktorů a reportérů, kteří se budou podílet na skladbě pestrého programu od pondělí do soboty. Ve večerních hodinách, po uzavření prodejen PENNY, a o nedělích, nabídne rádio pestrý hudební program.

„Aktuální zprávy, události z regionů, kulinářské reportáže a soutěže budou, kromě pestré hudební nabídky, hlavním obsahem vysílání Rádia PENNY live. Jsme velice hrdí na to, že jako první obchodní řetězec v České republice budeme mít své vlastní živě moderované rádio,“ uvedl o novém projektu Espen B. Larsen, CEO společnosti.

„V případě hudebního repertoáru se zaměříme především na vytvoření příjemné atmosféry během nakupování. Převládat bude samozřejmě česká muzika, kterou ocení všechny věkové kategorie,“ doplnil dále pan Espen B. Larsen.

Ranní show pro zaměstnance
„Chceme, aby se naši zaměstnanci cítili v práci co nejlépe, proto jsme pro ně v rámci Rádia PENNY live připravili exkluzivní ranní show, která jim zpříjemní ráno před otevřením prodejen. V rámci pořadu „Hrajeme, co si přejete“ si zaměstnanci mohou plnit svá hudební přání,“ dodává Espen B. Larsen, CEO společnosti. Prostřednictvím Rádia PENNY live budou zaměstnanci informování i o aktuálním dění ve společnosti.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *