Reklama

PIAF zveřejnil shortlisty

Do finálního hlasování o ceny se letos probojovalo 61 agentur z 18 zemí. Nejúspěšnější agenturou je BBDO Russia Group s 12 nominacemi. České agentury utržily 21 nominací. O vítězích rozhodne mezinárodní porota vedená BenemTollettem během rozhodování v Praze ve dnech 25. – 27.4.

Mezinárodní porota bude v sedmém ročníku kreativní soutěže muset posoudit 140 prací ve 14 kategoriích. Nejsilněji jsou zastoupené kategorie – Creating the media a Audience engagement. Porota letos posunula do finále více prací než v loňském roce (120).

„Můžeme se těšit na řadu inovativních konceptů. V minulých letech kralovaly kategorie jako storytelling a flash impact, které se hodí spíše pro vynikající práce v tradičních formátech,“ slibuje Marek Hlavica, ředitel festivalu. Podle něj to dobře vyjadřuje stále větší důraz na obsahové kampaně s vysokou mírou interakce. Ty jsou typické také prolínáním řady komunikačních oborů od ATL přes digitál až po public relations.

Mezi exotickými účastníky PIAF najdeme agentury z Jižní Koreje, Singapuru, Japonska nebo Kanady. Finální rozhodování se odehraje tradičně v klubu Avion. Slavnostní přehlídkou vítězných prací pak vyvrcholí dvoudenní konference PIAF. Ta probíhá v podzemí pražského Veletržního paláce ve dnech 26. A 27. dubna. Představí se na 30 řečníků z 10 zemí. První den konference se zaměřuje na marketing a komunikaci ve sportu a interaktivní workshopy. Druhý den pak přinese například prezentaci prezidenta poroty PIAF Benna Tolletta.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *