Reklama

Projekt Jägermeister Art of Hunt vstupuje do druhé fáze

Značka Jägermeister začátkem května představila projekt Art of Hunt, který navazuje na dlouhodobý komunikační koncept „Nepřestávejte lovit“. Hlavním cílem projektu je podpořit mladé nadějné umělce, kteří se nespokojí s průměrností a své nápady vždy dotahují k dokonalosti.

Kampaň Art of hunt odstartovala 7. května v online prostředí především na Youtube a sociálních sítích dvěma hero spoty. V těchto spotech se představili ambasadoři, které Jägermeister dlouhodobě podporuje v jejich tvorbě a nyní si je přizval i ke spolupráci na projektu Art of Hunt. Jedná se o DJe a producenta Jakuba Stracha, který je známý jako NobodyListen, a o Zbyňka Štanderu, jenž navrhuje streetwear pod vlastní úspěšnou značkou My Dear Clothing.

Projekt nyní vstupuje do druhé fáze, ve které se už budou moci aktivně zapojit i fanoušci. Každý z ambasadorů si vybral tři umělce ze svého oboru, kterým důvěřuje a chce jim společně s Jägermeisterem pomoci v jejich kariéře. Oba ambasadoři tak nyní prostřednictvím nových spotů nabádají fanoušky, aby jim pomohli s výběrem.

LIP Production natočila krátká videa, ve kterých se postupně představují nominovaní v kategorii music: Calin, Indigo a Kyle Junior, v kategorii streetwear pak: Marie, AiM – Michaela a Jakub Ra. O tom, kdo z nich vyhraje rozhoduje veřejnost od 1.6. do 21.6. na webu http://www.jagermeister.cz/artofhunt. S vítězi v obou kategoriích pak oba ambasadoři společně s Jägermeisterem uskuteční přes léto společný projekt. Vývoj společné práce bude možné průběžně sledovat celé léto na sociálních sítích Jägermeisteru.

Kampaň, jež bude probíhat v online prostředí a přinese spoustu obsahu pro sociální média, zakončí na začátku října epický Jägermeister mejdan, kde ambasadoři společně s výherci představí své společné dílo. Lístky na tuto událost je možné získat dvěma způsoby. Prvním je hlasovat pro svého favorita a s trochou štěstí být vylosován. Druhým způsobem je pak účast v některé z letních soutěží na sociálních sítích Jägermeisteru.

Na tvorbě celé kampaně se podílí agentura Kaspen / Jung von Matt, o produkci videí pro druhou fázi projektu se postarala LIP Production.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *