Reklama

ROSSMANN přichází s novou brandovou kampaní Pečujeme s láskou

Síť drogerií ROSSMANN dále rozvíjí svou strategii založenou na péči a navazuje na kampaň z roku 2020 novým brandovým spotem. Ten je tentokrát vyprávěn více z pohledu maminky.

Spot, který v produkci Creative Embassy natočila režisérská dvojice Mugshots, běží nyní v několika verzích na kanálech televizí Nova a Prima, online i na sociálních sítích. Celá kampaň je doplněna i o nové klíčové vizuály. Za kreativou stojí stejně jako v předchozích letech agentura DDB.

Společně strávené chvíle doma nás všechny vždy vedou ještě k většímu uvědomění si, jak důležité jsou mezilidské a rodinné vztahy. A právě toto téma bylo stěžejní při tvorbě nové kampaně ROSSMANN. Aktuální spot se zaměřuje především na vztah starší dcery a její maminky a ukazuje, jak se představy o péči mohou v různých životních etapách rozcházet. 

„Samozřejmě to jsou maminky, kdo zosobňují péči. A prodejny ROSSMANN se svými službami a produkty jim přináší vše potřebné, aby mohly o své rodiny pečovat s láskou,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu společnosti ROSSMANN a dodává: „Je zřejmé, že emoce dodávají značce něco navíc a přibližují ji našim zákazníkům.“ 

„Hrdinky v naší reklamě trochu dospěly a s nimi i celý spot a jeho emoce. Od dětské hravosti se tak dostáváme blíž k tomu, jak skutečně vypadají vztahy matek s jejich dospívajícími dcerami,“ popisuje Amila Hrustic Batovanja, kreativní ředitelka DDB.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *