Reklama

Nová kampaň MALL.CZ láká nové zaměstnance

Internetový obchod MALL.CZ spustil koncem srpna kampaň, jejímž cílem je podpořit nábor zaměstnanců do nového logistického centra. Před spuštěním provozu v polovině října 2015 chce obchod přijmout 150 nových lidí. Ústřední motto kampaně zní „Hledáme lidi, ne stroje.“

Na vizuálech HR kampaně se objevují skuteční členové týmu distribučního centra MALL.CZ. Nové lidi obchod láká na nadstandardní ohodnocení, vlastní jídelnu s obědy za 20 korun nebo 500Kč příspěvek na dopravu. V rámci relaxační zóny bude zaměstnancům k dispozici stolní fotbal nebo pingpongový stůl.

„Cílem kampaně je do října nabrat 150 nových kolegů, a to v situaci, kdy je o pracovní sílu v oboru logistiky extrémní zájem. Na lidech nam záleží, jde nám o to, aby se u nás zaměstnanci cítili dobře a aby věděli, že s nimi počítáme i do budoucna. Proto jsme také komunikaci založili na hlavních HR benefitech, které nás odlišují od konkurence, a použili fotografie kolegů z distribučního centra. O tom, že to byl krok správným směrem, svědčí nečekaně silné první ohlasy z řad uchazečů o práci,“ popisuje marketingový ředitel MALL.CZ David Arzt.

mall

V těchto dnech už kampaň běží v rádiích, od září se přidá outdoor, především CLV, metrorámečky, billboardy a plochy na zastávkách hromadné dopravy v oblasti od Černého Mostu až po Kolín či Nymburk. Skončit by měla na konci září. Zájemci o zaměstnání si mohou nové distribuční centrum osobně prohlédnout ve čtvrtek 27. srpna mezi 11. a 16. hodinou, kdy v Jirnech MALL.CZ pro uchazeče pořádá den otevřených dveří.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *