Internet

„Sezona“ reklamních kampaní začala, v září využili zadavatelé prostor v hodnotě 568 milionů

Letní propad v oblasti internetové display reklamy ukončilo září, kdy zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 568 milionů korun, což je téměř o polovinu více než minulý měsíc. Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Z údajů monitoringu internetové display reklamy vyplývá, že v září 2013 využili zadavatelé o poznání větší prostor nejen v meziměsíčním (nárůst o 45 %), ale i v meziročním srovnání. Oproti stejnému měsíci v roce 2012 vzrostla ceníková hodnota využitého prostoru o 23 %.

Největším zadavatelem reklamy se znovu stal internetový obchodník Internet Mall, který v září využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 30 milionů korun. Na druhém místě skončila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18,2 milionů korun a třetí byl obchodník Lidl Česká republika, který umístil reklamu za 11,8 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v září vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 520 milionů korun.

reklama mediare

Čtěte také