Reklama

ŠKODA odstartovala kampaň ,Lock Challenge 2017‘

Se svou novou kampaní ,Lock Challenge 2017‘ staví ŠKODA do popředí otázku zabezpečení jízdních kol. Na toto téma zveřejnila značka ve svém internetovém cyklistickém magazínu ,We Love Cycling‘ zajímavé příběhy, užitečné tipy a zábavné spoty.

Tuto kampaň odstartovalo nové video: ŠKODA vyslala amatérského, ale odhodlaného chmatáka na zlodějskou výpravu do ulic Barcelony. Objektem jeho zájmu byla jízdní kola. Jak byl ve své misi úspěšný, jak reagovali kolemjdoucí a jakou tajnou zbraň vytáhl na nejodolnější zámek.

„ŠKODA vždy stála na straně cyklistů. Nakonec i historie automobilky začala před více než 120 lety výrobou jízdních kol,“ říká Stefan Büscher, vedoucí marketingu a produktu značky ŠKODA. „Jízdní kola jsou skvělým dopravním prostředkem do města. Bohužel se ale také drahá kola často kradou.

Prostřednictvím ,Lock Challenge 2017’ se chceme soustředit na téma zabezpečení jízdních kol a poskytnout cyklistům tipy, jak si v budoucnu své kolo ještě lépe zabezpečit. Současně chceme ještě více lidí nadchnout pro jízdu na kole,“ dodává Büscher. Nové video zábavnou formou ukazuje, které zámky chmatákům odolají a na které rovnou můžete
zapomenout. Hlavním hrdinou spotu je zloděj kol – začátečník – zatím bez předchozích kleptomanských zkušeností. Jeho úkolem bylo pokusit se v ulicích Barcelony překonat nejrůznější zámky jízdních kol a tato pak ukrást.

skoda_kola

Prostřednictvím ,We Love Cycling‘ nabízí ŠKODA aktivním cyklistům moderní a pestrý internetový magazín se zajímavými příběhy kolem jízdních kol. Online-komunita také umožňuje výměnu názorů a diskusi na odborná témata. Řeší se tu i negativní stránky cyklistického života, často i s humorem a praktickými tipy. S novým videem ke kampani ,Lock Challenge 2017‘ navazuje ŠKODA na úspěšnou produkci z roku 2015: tehdy bylo zveřejněn klip ,European Bike Stealing Championship 2015‘, který vzbudil značnou pozornost a oslovil miliony lidí. Za tuto kampaň, zaměřenou proti krádežím jízdních kol, získala značka ŠKODA mimo jiné i cenu „Wooden Pencil“ v renomované soutěži British D&AD Awards‘ a na Digiday v New Yorku byla oceněna jako ,Best Use of Video Content‘.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *