banner_left
banner_right
Výzkum trhu

SMART od Cleverlance analyzuje data na sociálních sítích

Konzultační softwarová společnost Cleverlance Enterprise Solutions nabízí svým zákazníkům nový produkt pod názvem SMART – Social Media Accelerator. Ten je schopen stahovat online data okamžitě po zadání vyhledávacích parametrů a stažená data ihned předávat do analytického nástroje, konkrétně je SMART úzce provázán s produktem IBM Content Analytics. Nástroj IBM Content Analytics nabízí pokročilé vyhledávací a analytické funkce, díky nimž lze analyzovat strukturovaná i nestrukturovaná data ve formě běžně psaného textového obsahu.

„Čím dál více firem používá jako prostředek komunikace se svými klienty i sociální sítě. Produkt SMART umožňuje firemním zákazníkům prohledávat veškerou komunikaci na zvolených sociálních sítích. Dosavadní analýza sociálních sítí se omezovala na zmapování vztahů mezi uživateli sociálních médií a z důvodu manuálního zpracování mohla probíhat jen nad omezeným množstvím dat. Náš produkt obsahuje konektory, které dokáží procházet sociální sítě a předávat vybraná data k obsahové a strukturální analýze. Díky tomu může firma v daném okamžiku sledovat, kdo na její stránky chodí, co se o firmě či značce píše v diskuzích, či kdo se stává fanouškem firmy,“ vysvětluje Tomáš Koutný, vedoucí produktového týmu Cleverlance Enterprise Solutions a.s.

„Našim zákazníkům nabízíme řešení, které jim pomůže vyhledat a vyhodnotit obsah strukturovaných i nestrukturovaných dat. Díky tomu mohou snadným způsobem vytěžit obsah ze sociálních sítí, který si poté snadno převedou na obchodní poznatky. Pro konzultační služby při analýze dat je našim klientům k dispozici tým specialistů s mezinárodně uznávanou certifikací IBM/Prometric,“ dodává Tomáš Koutný.

cleverance_content_analytics

Typickým uživatelem SMARTu jsou marketingová oddělení a agentury, které mohou za pomoci vhodně zvolených klíčových slov docílit velmi přesného průzkumu trhu, identifikace obchodních příležitostí, sledování úspěšnosti vlastních i konkurenčních produktů atd. SMART využijí například také pojišťovací společnosti při odhalování pojistných podvodů. Telekomunikační společnosti mohou SMART aplikovat pro okamžité vyhodnocování spokojenosti uživatelů se službami a sledovat odezvu na nově uváděné produkty. Díky včasné reakci mohou firmy kdykoli upravit parametry svých produktů či marketingových aktivit.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *