Reklama

Visa představila globální reklamní spot pro olympiádu v Pchjongčchangu

K příležitosti Zimních olympijských her 2018 v Pchjongčchangu zveřejnila společnost Visa 60vteřinový reklamní klip, který je součástí globální kampaně s titulem „Posouváme cílové čáry“. Ještě před oficiální premiérou ho na svých profilech sdílelo všech 54 olympijských a paralympijských členů Týmu Visa, včetně české zástupkyně Ester Ledecké.

„Do klipu jsme obsadili sportovce a největší hvězdy zastupující naši značku v rámci Týmu Visa. Chceme vyzdvihnout jejich inspirující příběhy a ukázat, jak jsme jim po celou dobu příprav na olympiádu fandili,“ říká Lynne Biggar, ředitelka marketingu a komunikace Visa.

Kromě Ester Ledecké (alpské lyžování, paralelní slalom na snowboardu) byli mezi prvními členy Týmu Visa, kteří kampaň představili, Mikaela Shiffrin (USA, alpské lyžování), Kamil Stoch (Polsko, skoky na lyžích), Mark McMorris (Kanada, snowboarding – slopestyle & big air) a Park, Seung-Hi (Jižní Korea, rychlobruslení).

„Při natáčení kampaně jsme měli poprvé příležitost setkat se s ostatními členy Týmu Visa,“ říká pilotka nigerijského ženského bobového týmu Seun Adigun. „Možnost strávit s nimi čas a vyzkoušet si naživo nositelnou elektroniku, která bude díky Vise k dispozici v průběhu her, pro nás bylo skvělým zážitkem,“ doplnila Adigun.

Video tvoří kompilace momentek ze života osmi členů Týmu Visa a staví do popředí jejich výjimečnou a inspirativní cestu ke hrám. Sportovci v klipu využívají bezkontaktní karty či nedávno uvedenou nositelnou elektroniku, která se již v Koreji prodává. Návštěvníci her díky ní mohou platit pomocí platebních rukavic, pamětních nálepek nebo olympijských odznáčků.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *